Gå til innhold

Vet dere om deres barn har blitt ertet/mobbet på snap chat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann er lærer, han sier det er VELDIG vanlig med mobbing på snap! :(

Anonymous poster hash: 543da...ad8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke 13-åringen min i hvert fall. Han har ikke så mange på snap heller. De to andre barna er yngre og har kun familie på snap, så det blir uansett annerledes.

Jeg er forøvrig også lærer, i vgs, og der er det minimalt med mobbing generelt på skolen jeg jobber. Jeg vil tro ungdomsskoletiden er verst når det kommer til mobbing via sosiale meder, men vi har altså vært heldig så langt. Skolen jobber da også veldig mye med både nettvett og antimobbing.

Anonymous poster hash: ad472...464
Skrevet

Både Snap og insta er mobbekanaler.

Mitt barn sier at han ikke har opplevd noe ubehagelig på verken ene eller andre kanalen, noe jeg håper stemmer.

Begge mine barn snakker hjemme om hva som skjer så jeg håper de tør å fortelle alt.

Anonymous poster hash: d639c...f2e

Skrevet

Jeg sjekker jevnlig med min 11-åring, og hun sier hun ikke har opplevd noe leit på snap - heller ikke kjenner hun noen som har blitt mobbet.

Anonymous poster hash: cef1d...182
Skrevet

Ikke 13-åringen min i hvert fall. Han har ikke så mange på snap heller. De to andre barna er yngre og har kun familie på snap, så det blir uansett annerledes.

Jeg er forøvrig også lærer, i vgs, og der er det minimalt med mobbing generelt på skolen jeg jobber. Jeg vil tro ungdomsskoletiden er verst når det kommer til mobbing via sosiale meder, men vi har altså vært heldig så langt. Skolen jobber da også veldig mye med både nettvett og antimobbing.

Ojsann. ..skylapper vel?

Anonymous poster hash: 8f3d1...4a9

Skrevet