Gå til innhold

Hvordan sterilisere øredobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min tok hull i ørene for en del uker siden og kan snart bytte til andre øredobber. Da jeg skulle finne noen til meg selv for noen dager siden, så jeg at jeg har en del liggende som jeg aldri bruker og som jeg fikk da jeg var mye yngre. Jeg vi tro hun vil like en del av dem, men jeg vil ikke gi dem til henne uten å ha fått renset/sterilisert dem først. Holder det å vaske dem med sprit? Bør de ligge i noe? De fleste er i sølv, jeg er litt usikker på hva de tåler.

Anonymous poster hash: c7e8c...603
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nå bare tørket av dem med en bomullsdott med pyricept på jeg...

Anonymous poster hash: 1d5e4...555
Skrevet

Jeg legger de i sprit... fyller en liten eggeholder med sprit og hiver de opp i en halvtime. Det pleier løse deg opp litt rusk da :) 

Skrevet

Jeg legger de i sprit... fyller en liten eggeholder med sprit og hiver de opp i en halvtime. Det pleier løse deg opp litt rusk da :)

Ok, så de tåler å ligge i sprit såpass lenge? Det hadde vært supert om hun kunne overta dem, nå ligger de jo bare der siden de er litt for barnslige for meg ;)

HI

Skrevet

Bare å koke vann og legge den oppi ett par sekunder ☺

Skrevet

Ok, så de tåler å ligge i sprit såpass lenge? Det hadde vært supert om hun kunne overta dem, nå ligger de jo bare der siden de er litt for barnslige for meg ;)

HI

Ungenes plastikkøredobber har tålt det fint i allefall :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...