Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #1 Skrevet 21. oktober 2015 For en stund siden fikk jeg utbetalt penger jeg egentlig ikke skulle hatt. Jeg hadde sluttet i tiltaket jeg var i, og gitt beskjed om det, men utbetalingen ble ikke stoppet med en gang. Jeg fikk brev om at de ønsket min forklaring på dette, så jeg skrev som det var at jeg krysset av på at jeg ikke hadde møtt på tiltak og at jeg ikke turte å la være å sende meldekort fordi jeg da kanskje ikke ville fortsette å være registrert på NAV. Jeg skrev også at jeg hadde avtalt møte med min saksbehandler. Jeg fikk svar om at de ventet på notat fra møtet jeg skulle ha med min saksbehandler, men ikke om det skulle komme fra meg eller saksbehandleren. Saksbehandleren min sa kun at hun ikke hadde noe med utbetaling å gjøre, så det måtte jeg ordne selv. Så jeg lurer på hvor jeg skal henvende meg og hva jeg skal gjøre videre.. Anonymous poster hash: 5f8e8...3e1
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #2 Skrevet 21. oktober 2015 Logg inn på ditt nav og skriv en melding der, det er en egen "flik" der hvor du kan sende en mld til dem. Skriv hva det gjelder og at du er usikker på hva du nå skal gjøre videre, hvem du skal kontakte osv. De skal da svare på dine spørsmål innen 24 timer og da skal du få svar på hva de forventer av deg. Anonymous poster hash: df4c5...699
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #3 Skrevet 21. oktober 2015 Takk. Det var egentlig det som var planen, da jeg allerede har snakket med noen der. Ble bare litt usikker. Anonymous poster hash: 5f8e8...3e1
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #4 Skrevet 21. oktober 2015 For en stund siden fikk jeg utbetalt penger jeg egentlig ikke skulle hatt. Jeg hadde sluttet i tiltaket jeg var i, og gitt beskjed om det, men utbetalingen ble ikke stoppet med en gang. Jeg fikk brev om at de ønsket min forklaring på dette, så jeg skrev som det var at jeg krysset av på at jeg ikke hadde møtt på tiltak og at jeg ikke turte å la være å sende meldekort fordi jeg da kanskje ikke ville fortsette å være registrert på NAV. Jeg skrev også at jeg hadde avtalt møte med min saksbehandler. Jeg fikk svar om at de ventet på notat fra møtet jeg skulle ha med min saksbehandler, men ikke om det skulle komme fra meg eller saksbehandleren. Saksbehandleren min sa kun at hun ikke hadde noe med utbetaling å gjøre, så det måtte jeg ordne selv. Så jeg lurer på hvor jeg skal henvende meg og hva jeg skal gjøre videre.. Anonymous poster hash: 5f8e8...3e1 Slik jeg skjønner det har du sendt uttalelse i saken og i tillegg hatt samtale med din saksbehandler. Din saksbehandler vil skrive referat fra møtet som de som behandler saken vil kunne se. Du vil motta et vedtak når saken er avgjort i forhold til om du skal betale tilbake noe og hvor mye. Dette vedtaket har du klagerett på. Om vedtaket sier at du må betale tilbake noe vil du etterhvert få regning fra nav innkreving. Hilsen nav ansatt. Anonymous poster hash: 2b970...582
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå