Gå til innhold

Kalendergaveideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til gutter på 4 og 7 år? 😃

Anonymous poster hash: 2f110...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småbiler, Lego, tegnesaker, godis, pepperkakeformer,

Anonymous poster hash: a7d63...d12

Skrevet

Jeg bruker å legge inn:

Fargeblyanter (eks 5 om gangen)

Viskelær

Hobbysaker

Julekule på julaften

Sokker, luer, votter etc

Godis på lørdager

En femmer en dag (om man er tom for ideer ;)

Kino/teater billetter, grille i skogen (eller andre koselige ting man ellers ville gjort)

Bakeutstyr (forkle, kjevle, kakeformer)

Fargeleggingsbok du kan tegne selv til minsten kanskje?

En julefilm som fellesgave en av de siste dagene før jul

En julebok

Etc. Etc.

Lykke til med pakking, det er koselig med kalender, men vanskelig å ikke lage en som blir for dyr.

Anonymous poster hash: 9b2fc...793

Skrevet

kvalitetsblyanter.

små figurer

selvlysende dingser til å ha på veggen på rommet

Spill på ipad

Jeg kjøper også filmer på tilbud innimellom. De sparer jeg til kalenderen.

Anonymous poster hash: d40f2...fa9
Skrevet

Jeg pleier putte i noen ting de uansett ville fått/trengt, f.eks vanter, sokker, ny tannbørste o.l. Noen dager har jeg en sjokolade, noen ganger en tyggis, klistremerker, refleks, viskelær, en kul blyant osv.

Anonymous poster hash: ab0ce...bf6
Skrevet

De selger nye forskjellig på apoteket nå:)

Ellers så bruker jeg å legge i en del ting de uansett har kommer til å få.

Eks. Kinobilett, sokker, truser, tannbørste,

Anonymous poster hash: d6e43...6e8

Skrevet

Jeg har kjøpt de legokalenderne noen år men fant så ut at det var mye bedre å kjøpe en ordentlig legoeske og pakke inn litt hver dag i riktig rekkefølge. Sånn at til julaften ble hele ferdig. Stor suksess her i huset ihvertfall selv om de hver dag har skjønt hva som er i kalenderen.

Anonymous poster hash: f93f3...7ba

Skrevet

Vi skal ha noen dager med aktiviteter (kino, bake pepperkaker, lage julekort/julepynt,aketur ++) så har jeg kjøpt to billige lekesett fra bokhandelen som jeg skal dele opp på flere dager det ene var lekemat og det andre forskjellige verktøy/hjelm osv. Så blir det litt godis på lørdager :) har gutt og jente på 2 og 4.

Anonymous poster hash: fe8c6...6a5

Skrevet

Mine får forresten også en ny pepperkakeform hvert år, gjerne noe litt rart eller morsomt, det er veldig populært. Når vi da baker pepperkaker er det ikke bare mann, dame og juletre, her lages det biler, fly, harepus, elg, dinosaur osv osv.

Skrevet

Mine får forresten også en ny pepperkakeform hvert år, gjerne noe litt rart eller morsomt, det er veldig populært. Når vi da baker pepperkaker er det ikke bare mann, dame og juletre, her lages det biler, fly, harepus, elg, dinosaur osv osv.

Hvor kjøper du disse?:)

Anonymous poster hash: cc68d...3ce

Skrevet

Hvor kjøper du disse? :)

Anonymous poster hash: cc68d...3ce

De pleier å ha stativer med forskjellige pepperkakeformer så man kan kjøpe en og en form på steder som selger mye kakeutstyr, f.eks Jernia (men et år så jeg de hadde et sånt stativ på Meny også).

De siste par årene har jeg bestilt fra Ebay ;)

Veldig mye å velge i...

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=cookie+cutter&rt=nc&LH_BIN=1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...