Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg tror samboeren min er deprimert. Han har diverse vitaminmangler som han ikke tar tatt tak i, flere fikk han beskjed om for et år siden. Dette gjelder spesielt D-vitamin. Han har mistet sexlyst. Orker ingen ting,dette har utviklet seg over tid asså. Føler seg uhyre sliten sier han og. Han virker ikke som seg selv og jeg føler ikke at jeg kjenner han i igjen i oppførselen sin. Det føler heller ikke familien hans. Han er på en måte ganske likegyldig til det meste og orker aldri å være med en tur ut å gå en gang. Andre dager han kan orke en guttekveld. Vær så snill, hjelp meg å hjelpe han. Dere som har depresjon eller har hatt noen nær som har hatt det:ligner det? Jeg er redd han plutselig dukker opp og ikke orker forholdet vårt lenger. Han nekter selvsagt blankt på at han er deprimert.takk for alle svar,, Anonymous poster hash: 068f7...320
HvittHus Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Mannen min var slik. Viste seg å være D-vitamin mangel. Jeg kjøpte tilskudd på 5000 ie pr kapsel som han måtte ta to av hver dag de første ukene. Etter to uker var depresjonen på god vei tilbake og mannen min ble igjen seg selv.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Mannen min var slik. Viste seg å være D-vitamin mangel. Jeg kjøpte tilskudd på 5000 ie pr kapsel som han måtte ta to av hver dag de første ukene. Etter to uker var depresjonen på god vei tilbake og mannen min ble igjen seg selv. Takk for svar,var godt å høre. Som jeg skrev i HI er jeg redd han bryter ut snart, kan det være grunnen til at han ønsker det? Uff,bekymret her. Redd han ikke tenker klart om han er skikkelig deprimert og har vitaminmangel.. Anonymous poster hash: 068f7...320
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Mannen min var slik. Viste seg å være D-vitamin mangel. Jeg kjøpte tilskudd på 5000 ie pr kapsel som han måtte ta to av hver dag de første ukene. Etter to uker var depresjonen på god vei tilbake og mannen min ble igjen seg selv. Takk for svar,var godt å høre. Som jeg skrev i HI er jeg redd han bryter ut snart, kan det være grunnen til at han ønsker det? Uff,bekymret her. Redd han ikke tenker klart om han er skikkelig deprimert og har vitaminmangel.. Anonymous poster hash: 068f7...320
TPK Skrevet 21. oktober 2015 #5 Skrevet 21. oktober 2015 D-vitaminmangel ian gi depressive symptomer. Han bør begynne på høy dose med en gang! Få det gjerne bekreftet av lege igjen med nye prøver. I tillegg bør han kanskje snakkemed noen. Du kan kontakte fastlegen hans hvis han nekter å gå selv, bare for å lufte din bekymring. Legen kan vel ikke si så mye til deg, men han bør vite hvordan det står til med din mann.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Jeg hadde D vitamin mangel, og ble deprimert av det, og jeg pleier ikke å være deprimert. Tok 2 uker med veldig høy dose D vitamin så startet jeg å føle meg mye bedre. Anonymous poster hash: 5a5d6...196
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå