Gå til innhold

Hun speiltvillingdama..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig at det går an å ha så mange skrivefeil i hvert eneste innlegg, og være utdannet journalist ? Synes virkelig de burde være mye bedre på grammatikk og rettskriving ?

Sånn som å skrive "i fjord" i stedet for "i fjor" f.eks. Er det ikke pinlig eller er det bare meg som er pirkete?

Og ikke trekk frem misunnelseskortet, da blir jeg bare trøtt..

Anonymous poster hash: f20e8...77f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leser ofte bloggen hennes og synes ikke det pleier å være så mange skrivefeil jeg. Noen småfeil i blant er det vel, men tenker noe skyldes ordliste/autokorrektur. Uansett så synes jeg at hun skiller seg ut blant de andre unge mødrene som blogger på en positiv måte. Hun virker som en veldig dedikert og flink mamma som er positiv, kreativ og handlekraftig. Imponert over hvor mye fint hun har laget, alt hun har pusset opp og stått på i tillegg til å ta seg av to små. Deilig å se en som jobber, studerer, planlegger fremtiden og ikke bare surrer som flere av de andre bloggemødrene gjør!

Skrevet

Gjesp..

Måtte du kritisere noe når alt annet er på stell? Ikke les den, da.. Hvis det irriterer deg sånn.

Anonymous poster hash: 36913...11b

Skrevet

Hun er ikke utdannet journalist. Hun jobber frilans i lokalavisa her ;) Og jeg irriterer meg også over skrivefeilene (som også dukker opp i avisartiklene) - bør snart lære at det ikke heter voksene, men voksne...

Anonymous poster hash: da448...c09

Skrevet

Publiserte artikler bør alltid ha ALT på stell. Ikke "allt untatt rettskivrning".

Dårlig språk og slurv er en pest i offentlige publikasjoner, enten det dreier seg om papir eller nett.Toleransen for å se og lese slikt blir stadig større, men det betyr ikke at vi er tolerante, det betyr at også de som skriver riktig gjøres usikre.

Anonymous poster hash: 231e2...96d

Skrevet

Publiserte artikler bør alltid ha ALT på stell. Ikke "allt untatt rettskivrning".

Dårlig språk og slurv er en pest i offentlige publikasjoner, enten det dreier seg om papir eller nett.Toleransen for å se og lese slikt blir stadig større, men det betyr ikke at vi er tolerante, det betyr at også de som skriver riktig gjøres usikre.

Anonymous poster hash: 231e2...96d

Enig

Anonymous poster hash: f20e8...77f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...