Gå til innhold

Dere som er kontaktlærere......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye ekstra får dere utbetalt per måned og hvor mange elever er du kontaktlærer for?

Anonymous poster hash: 95e41...b04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kontaktlærer i en 10. klasse, til 15 elever (29 elever i klassen). Har 18.500 i året FØR skatt. Utbetalt under 1200 pr mnd.

Anonymous poster hash: 50209...1f6

Skrevet

hvorfor skal en kontaktlærer få mer betalt?

Anonymous poster hash: aec4c...4a0

Skrevet

Fordi det er langt mer arbeid forbundet med å være kontaktlærer enn å bare faglærer?

Anonymous poster hash: 5b6b6...9c0

Skrevet

Er kontaktlærer for 14, får 1200 i mnd. Til deg som lurer på hvorfor vi får penger for det; fordi det tar tid. Mye mail, telefoner og møter med foreldre og andre instanser.

Anonymous poster hash: b4adf...0e9

Skrevet

Fordi det er langt mer arbeid forbundet med å være kontaktlærer enn å bare faglærer?

beklager - jeg bere lurer. jeg skjønner at man har ansvaret for barna på en annen måte, men lurer å hva som ligger i det. kontaktlærer til mine barn jobber ikke utover skoledagen slutt, alt av foreldresamtaler og annen kontak/timer foregår til senest 15.00

Skrevet

Er kontaktlærer for 29 stk. Har dobbel tidsressurs, men kun "enkelt" lønnstillegg, ca 13 000 i året, tror jeg. Videregående skole.

Anonymous poster hash: f0089...a83

Skrevet

beklager - jeg bere lurer. jeg skjønner at man har ansvaret for barna på en annen måte, men lurer å hva som ligger i det. kontaktlærer til mine barn jobber ikke utover skoledagen slutt, alt av foreldresamtaler og annen kontak/timer foregår til senest 15.00

Kontaktlærer til ditt barn jobber definitivt etter kl 16, men er bare ikke tilgjengelig for deg som foreldre etter kl 16

Skrevet

Kontaktlærerene til barna mine har sagt de er tilgjengelige når som helst, legger alt av foreldresamtaler fra tre og utover osv

Skjønner godt at de får mer betalt iallfall! Synd 1200 er for lite.. Burde vært mer!

Anonymous poster hash: c20ab...60b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...