Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg jobber ikke på Ikea eller ønsker å drive med reklame derifra, men jeg MÅ reklamere for denne type puter! Jeg har fibromyalgi og har hatt vond nakke i mange år. Etter at jeg kjøpte denne puta, så er smertene helt borte!! Helt utrolig! Legen har gitt meg sterke smertestillende pga nakken, så var egentlig svaret så enkelt (og mye billigere) som ei pute.. Anonymous poster hash: b578a...de9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Ja, slike puter er geniale! Jeg har ikke levd uten lignende puter i over 20 år. Fremdeles for få som har oppdaget dem. Jeg har en gammel nakkeskade som de ville uføretrygde meg for. Men riktig pute og riktige behandlinger ved behov og jeg lever fint med nakken min og jobber! Riktig trening slik at du får riktig holdning og god styrke og riktig pute og god behandling ved behov kan fjerne eller redusere nakkesmerter hos de fleste Jeg veksler mellom en tempurpute og en fra et annet merke som ofte kiropraktorer selger (husker ikke navnet). Skal jeg sove mer enn to netter borte så er puten med Anonymous poster hash: 782f1...d46
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Riktig pute er helt klart mange som har hjelp av. En pute er imidlertid ikke tilstrekkelig for oss som faktisk har nakkeskader.... Da er det riktig trening, lett aktivitet og hvile som er nøkkelen. I tillegg til behandling. Piller har jeg omtrent aldri brukt. De virker jo ikke. Anonymous poster hash: 30f02...bcc
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Riktig pute er helt klart mange som har hjelp av. En pute er imidlertid ikke tilstrekkelig for oss som faktisk har nakkeskader.... Da er det riktig trening, lett aktivitet og hvile som er nøkkelen. I tillegg til behandling. Piller har jeg omtrent aldri brukt. De virker jo ikke. Anonymous poster hash: 30f02...bcc Ja, slike puter vil ikke hjelpe alle. Men om man sliter med nakkesmerter er det kanskje verdt å prøve? Tramadol har hjulpet meg i perioder. Det får musklene til å slappe av, noe som gjør underverker om nakken er vond og spent. Men nå har jeg ikke tatt smertestillende på lang tid. Bedre med god pute enn smertestillende i hvert fall Anonymous poster hash: b578a...de9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Riktig pute er helt klart mange som har hjelp av. En pute er imidlertid ikke tilstrekkelig for oss som faktisk har nakkeskader.... Da er det riktig trening, lett aktivitet og hvile som er nøkkelen. I tillegg til behandling. Piller har jeg omtrent aldri brukt. De virker jo ikke. Anonymous poster hash: 30f02...bcc Nr. 2 igjen her. Jeg er ikke uenig i det aller meste du skriver, men er uenig i det du skriver om "oss som faktisk" har nakkeskader". Jeg har en nakkeskade, og det å få riktig pute snudde om livet mitt da jeg fikk min første slik pute. Det er kanskje ikke så rart, for vi tilbereder jo som regel 6-8 timer i senga hvert døgn. Da kan en pute ha avgjørende betydning for noen. Men vi er veldig enige i det med trening og aktivitet - der er alfa og omega uansett om man har en nakkeskade eller om man "bare" har nakkeproblemer. Jeg vet at jeg i dag har langt mindre smerter (fordi jeg har lært hva som fungerer og ikke fungerer og gjør det jeg må for å holde skaden i sjakk) enn mange som "bare" har nakkesmerter uten skadeårsak bak. Uansett årsak så kommer man aldri utenom riktig trening og riktig holdning og generelt aktivitetsnivå + avspenning når man skal behandle eller leve med nakkesmerter. Anonymous poster hash: 782f1...d46
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Anbefaler heller den originale tempurputa, de mister ikke form så fort som de billige og har mange års garanti. Jeg fikk og god hjelp av puta når jeg sleit med nakken Anonymous poster hash: 8ed76...8f0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Helt avhengig av sånn type pute. Har denne Ikea-puta nå, og den funker fjell. Anonymous poster hash: eb2a1...775
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Riktig pute er helt klart mange som har hjelp av. En pute er imidlertid ikke tilstrekkelig for oss som faktisk har nakkeskader.... Da er det riktig trening, lett aktivitet og hvile som er nøkkelen. I tillegg til behandling. Piller har jeg omtrent aldri brukt. De virker jo ikke. Anonymous poster hash: 30f02...bcc Jeg har faktisk nakkeskade og riktig pute holder meg på riktig side av smertegrensen. Kan trene og få behandling så mye jeg orker men uten puta hjelper det ingenting. Anonymous poster hash: 703dc...6d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå