Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Skal på apoteket i morgen tidlig kjenner jeg. Trenger tips til fet krem til ansiktet. Sliter veldig rundt øynene også Anonymous poster hash: 0e61a...c85
Sommerfuggel i magen Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Sliter med eksem rundt øynene jeg også. Fikk endelig noe som hjalp hos lege sist. Den Heter ultracortenol. Salve med kortison som er til bruk i og rundt øynene
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Avene sin øyekrem har fungert noelunde på min atopiske eksem, men har brukt korison i de verste periodene. Ellers har jeg brukt litt pattesalve på tørre flekker ellers i ansiktet. Den er gull. Men er mye menthol i den, så blir litt intenst for nært øynene. Anonymous poster hash: 9de75...b5e
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Fet krem fra.....??? Å husker ikke!!! Den er for ekstremt tørr hud, kan det være locobase?! Den har funket på meg, for noen er den så fet den kan kunn brukes på kveld, til tider når jeg er veldig tørr i hunden kan jeg ha på både morgen og kveld Anonymous poster hash: 23363...a5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå