Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Satt og spiste middag hele familien og han irriterte seg over en bunke aviser jeg har lagt på en stol. Rydd opp! Sier han, og følger opp med hvor rotete jeg er. Jo, her er nok litt rotete, men jeg har tre- fire andre til å hjelpe meg med det, og ingen til å rydde opp. Jeg ba han ta en kikk i stua på alt rotet der. ( hans esker midt på golvet). Klikka og sto over meg og brølte. Kalte meg drittkjerring fra helvete foran ungene. Hva byr dere?? Anonymous poster hash: 72b4b...b77
ærlig talt Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Herregud! Er det sant? Hvis ja, så hadde jeg faktisk sagt til ham at "dette funker ikke, du tråkket langt over streken, og nå er ekteskapet over og ut". Så lite respekt overfor ektefellen går det ikke an å ha! En ting er hva man sier til hverandre, men når barna blir vitne til sånne utsagn, så sier det mye!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Byr ikke på noe slikt. Jeg hadde sagt til ham at han har én eneste sjanse, og det er å be om unnskyldning for oppførselen sin foran barna og å gå med på å gå til parterapi. Hvis ikke hadde jeg startet prosessen med å gjøre ham til en eks, hvis dette er normalt av ham. Den mannen driver med psykisk trakassering, det er psykisk vold, og han gjør det foran barna. Da har du som mor plikt til å beskytte barna fra ham! Anonymous poster hash: 37405...7c5
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Han høres deprimert ut. Eller, om dette er vanlig oppførsel, særdeles ustabil og ikke noe jeg ville bodd med, mye mindre hatt i hus med barn! Anonymous poster hash: 44a23...130
Gjest Sommerfuggel Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Byr ingen ting, ville betalt for å bli kvitt ham, var jeg deg! For en idiot!! Forklar ham at vi er 5 som roter og 1!! som rydder, sier seg selv at det regnestykket ikke går opp! Og hvis det plager ham så mye så får han rydde sjæl!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Sett deg ned helt rolig og spør han hvordan han tror barna følte når han ropte slik til deg. Spør om det er det inntrykket han vil de skal ha av han og dere. Spør om det er slik han ønsker de skal være mot sine kjære en dag. Spør til slutt hva han har tenkt å gjøre for å prøve å gjøre ting godt. Om han innser at det han gjorde var totalt uakseptabelt og feil, spesielt mot deg. Hvis nei, parterapi. Hvis ikke det... Bye bye Anonymous poster hash: 148ef...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå