Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Har kjøpt en Manduca som jeg synes er super å bære i. Jenta mi er 5 mnd og 6,5kg. Men det virker ikke som hun trives så godt i den og protesterer etter kort tid. Blir også veldig varm av den nære bæringen. Nå skal vi til varmere strøk og jeg kvier meg litt for å bære i varmen. Hvilken erfaring har dere? Anonymous poster hash: 4302c...0d4
Ikkesåallerværst Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Prøv å bær på ryggen, kanskje hun liker det bedre. Mht varme har jeg ingen råd...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Mine har vært for varmblodige til å kunne bæres noe særlig. Blir overopphetet.., Anonymous poster hash: 46f2c...42d
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har båret i varmen både hjemme og i utlandet. Men da brukte jeg tynt hvitt sjal i bambusblanding eller ergo stowaway som er tynn. Begge mine trives veldig godt i varme da, ikke varmeutslett eller noen andre problemer i varmen.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Har kjøpt en Manduca som jeg synes er super å bære i. Jenta mi er 5 mnd og 6,5kg. Men det virker ikke som hun trives så godt i den og protesterer etter kort tid. Blir også veldig varm av den nære bæringen. Nå skal vi til varmere strøk og jeg kvier meg litt for å bære i varmen. Hvilken erfaring har dere? Anonymous poster hash: 4302c...0d4 Pass på at du har lite klær på. De blir jo varmere av vår kroppsvarme. Da vi var i portugal hadde mini bare på seg bleie i manducaen og så hadde jeg uv- sjalet fra MaM rundt + solhatt. Stortrivdes oppi! Anonymous poster hash: f1545...93c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Har du blitt vist hvordan selen skal brukes? I begynnelsen, når jeg nettopp hadde kjøpt og blitt vist riktig bruk av selen, likte ikke babyen å sitte der. Jeg dro tilbake til butikken, som var spesialist på bæring. Det viste seg at jeg ikke strammet selen godt nok, så babyen fikk ikke god nok støtte. Anonymous poster hash: 70b5e...7c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå