Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Skal ha oppkjøring i neste uke og gruer meg skikkelig siden jeg allerede har strøket en gang og er i tillegg ikke særlig talentfull når det gjelder bilkjøring😳 Noen gode tips der ute?! Kanskje spesielt fra dere som ble gjort oppmerksom på ting som ikke nødvendigvis var så opplagte eller som dere ikke hadde tenkt på, om dere skjønner (både positive og negative ting!). Skal forresten kjøre opp i en middels stor by (Notodden). På forhånd takk for svar☺️ Anonymous poster hash: bd826...744
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Beklager altså, men siden du strøk på oppkjøring så er du ikke god nok sjåfør. Da må du trene mer først, helst med kjøreskole som kan gi deg riktig veiledning. Heldigvis er en del sensorer strenge, det er allerede alt for mange dårlige sjåfører i trafikkbildet. Anonymous poster hash: 40082...5d0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Beklager altså, men siden du strøk på oppkjøring så er du ikke god nok sjåfør. Da må du trene mer først, helst med kjøreskole som kan gi deg riktig veiledning. Heldigvis er en del sensorer strenge, det er allerede alt for mange dårlige sjåfører i trafikkbildet. Anonymous poster hash: 40082...5d0 Kan jo være hun har øvd litt siden sist Dessuten, hvor "håpløs" sjåfør hun er er opp til sensor å avgjøre Hi; KONSENTRASJON! Følg med forover og på sidene og planlegg kjøringen din. Gjør du en feil, let it go, ikke spinn tankene rundt at "ååhh, nå stryyker jeg pga det", da blir du bare ukonsentrert, stresser mer, og gjør enda flere feil. Om du har mulighet, ha med kjørelæreren din. Sensor og læreren kjenner kanskje til hverandre og da sitter stemningen ofte litt løsere, blir ikke klein stillhet Jeg kvalte motoren i bakkestart og jeg tok feil i et veikryss. Da jeg var ferdig nevnte ikke sensor det engang. Etter han hadde godkjent meg dristet jeg meg til å spørre. Da svarte han at "alle kan kjøre feil på ukjente steder. Og ang bakkestarten, kona mi har kjørt bil i 20 år og kveler fortsatt motoren innimellom"... Så, da tok jeg det ikke så tungt lenger Lykke til! Jeg skal heie på deg Anonymous poster hash: 578a3...6c1
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Beklager altså, men siden du strøk på oppkjøring så er du ikke god nok sjåfør. Da må du trene mer først, helst med kjøreskole som kan gi deg riktig veiledning. Heldigvis er en del sensorer strenge, det er allerede alt for mange dårlige sjåfører i trafikkbildet. Anonymous poster hash: 40082...5d0 Jeg har hatt mange kjøretimer med kjørelærer og kjørt mye privat siden oppkjøringa (selvfølgelig)😉 Er litt forsiktig og usikker av meg og ble fryktelig nervøs under oppkjøringa - direkte dårlig sjåfør er jeg ikke😜 HI Anonymous poster hash: bd826...744
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Viktig å tenke på: fart! Følg med på skilt og prøv å ligg så jevnt som mulig. Om du ligger litt over eller under er ikke så farlig så lenge du er klar over det og kan argumentere for hvorfor. Bruk heller for god tid i uoversiktlige situasjoner enn for dårlig. Tenk høyt! Det er lov å spørre sensor om råd eller lufte tanker underveis. Pust med magen og lykke til! Anonymous poster hash: 979ad...744
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 6c1 og 744 - takk for fine og konstruktive svar og tips😊 Anonymous poster hash: bd826...744
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå