Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Spiste Lefser til frokost, en hel pk faktisk m. Så ble jeg megakvalm. Tusen kcal rett inn! Fysj... Til lunsj lagde jeg smoothie med jordbær og bringebær, mager kesam (ca 2 ss) og fun light saft. Kjøpt meg banan, klementin og en iskaffe her på jobb. Er kostholdet mitt helt på trynet idag? skal trene i morgen, idag er jeg så sliten. Spiser dere sunt resten av dagen når dere ødelegger dagen med et usunt måltid? Anonymous poster hash: 3dd88...149
Preggie Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Ja, i dag er kostholdet ditt helt på trynet. Det er ikke rart at du er sliten. Jeg tror du vet dette siden du spør. Smoothie med fun light saft? Den var ny...
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Ikke rart du er så sliten. Du har nesten bare hatt i deg karbohydrater i dag. Blodsukkeret ditt går bananas, du blir sliten. Om dette er normalt for deg så kjører du motorveien mot diabetes 2, betennelsestilstander i kroppen m.m. Jeg lar ikke ett usunt måltid ødelegge en hel dag, jeg henter meg inn igjen. Fordi kroppen føles så mye bedre da. Anonymous poster hash: a3762...936
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Neida, spiser heldigvis ikke sånn hver dag. Anonymous poster hash: 3dd88...149
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Hadde jeg spist det du har gjort i dag hadde jeg kastet opp. Spiser aldri så usunt å min kropp tåler ikke slik mat. Anonymous poster hash: 17a97...2e0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Ikke bare har du spist usunt, du har jo nesten ikke spist. Ingenting av det der er MAT, og i hvert fall ikke noe å bli mett av. På en vanlig dag spiser jeg to brødskiver til frokost, en boks mager cottage cheese, en banan og en brødskive til lunsj, drar på trening, drikker en proteinsmoothie rett etterpå (en neve mandler, banan, jordbær og blåbær, 1 dl eplejuice, ca 3 dl vann, to ss mager kesam, to egg og en neve havregryn - anbefales!), før det er rett hjem til middag (og da spiser jeg MYE mat). Så spiser jeg kvelds sammen med guttungen i 8-tida. Ofte drikker jeg et par kopper kaffe og spiser en proteinbar ila dagen også, i tillegg til å drikke ca halvannen liter vann. Fatter ikke hvordan folk klarer å leve på så lite mat på en dag! Anonymous poster hash: d6500...047
Ikkedytt Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Tror jeg har spist "verre" mat enn deg i dag. Spiser nok ofte usunne ting, men synes i grunn det er helt greit så lenge det ikke blir hver dag. Livet er kort. Kanskje det blir kortere av at man koser seg, men da er det isåfall verdt det!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Hadde jeg spist det du har gjort i dag hadde jeg kastet opp. Spiser aldri så usunt å min kropp tåler ikke slik mat. Anonymous poster hash: 17a97...2e0 Neivel? Takk for ditt innspill. Jeg er ikke feit, men prøver å ha et ok kosthold Anonymous poster hash: 3dd88...149
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #9 Skrevet 20. oktober 2015 Annet enn lefsene var det vel ikke så ille? Men sørg for å ha en tilnærmet sukkerfri frokost, så blir du ikke så sliten Anonymous poster hash: a15bb...337
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #10 Skrevet 20. oktober 2015 Tror jeg har spist "verre" mat enn deg i dag. Spiser nok ofte usunne ting, men synes i grunn det er helt greit så lenge det ikke blir hver dag. Livet er kort. Kanskje det blir kortere av at man koser seg, men da er det isåfall verdt det! Det er jo selvfølgelig greit å kose seg med noe usunt, men når det usunne dominerer kostholdet og man ikke får i seg noe som kroppen blir glad for, sier det seg selv at det blir helt feil både for kropp og hjerne. I forrige uke spiste jeg kake hver dag med verdens beste samvittighet, fordi jeg visste at 80% av alt jeg fikk i meg hver dag var sunt. Hadde jeg spist det HI har spist idag en dag hadde jeg hatt vondt i magen i dagesvis etterpå. Balanse er viktig Anonymous poster hash: d6500...047
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #11 Skrevet 20. oktober 2015 Starter på nytt i mårra ;-) Rugsprø til frokost, salat med egg til lunsj. Fisk til middag. Blir nok bra dette! Anonymous poster hash: 3dd88...149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå