Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Hvordan var formen dagen(e) før du fødte? Gjorde dere noe for å "sette igang fødselen?" Funka det? 😁 Er 6 dager til termin nå, og jeg er så lei 😶 Anonymous poster hash: c78e8...fc8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 😁ingen som har noe å dele med meg? Anonymous poster hash: c78e8...fc8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg var utslitt. Gjorde ingenting for å sette igang fødsel. Fødte to dager før termin. Anonymous poster hash: e6e2c...ffa
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Var vel egentlig som vanlig hele dagen, bortsett fra vanvittig hodepine. Men klarte å bli med eldste å gå litt lenger tur til en lekeplass akkurat den dagen og så startet fødselen på kvelden. Med eldste var dagen helt vanlig og jeg hadde lagt meg, sliten og tung. Lå og leste litt på senga og i det jeg satte meg litt opp for å rekke fram til lysbryteren sa det plopp og vannet gikk.
anonomous Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Hadde egentlig gitt opp tanken på å gå i fødsel og stappet i meg sjokolade. Riene begynte et par timer senere. Var i grei form samme med nr 1.
TPK Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Formen var elendig, men det var den de siste mnd uansett. Lå på sofaen og gjorde minst mulig. Var langt over termin med begge to. Gjorde ingenting spesielt for å starte fødselen, bortsett fra at jeg ble strippet med førstemann på overtidskontroll to dager før fødsel.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Formen var grei.hadde et arrangement jeg arrangerte helgen før, 4 dager før ryddet jeg etter arrangementet, bar utstyr. 3 dager før var jeg på arrangement gjennom jobb. 2 dager før var jeg på ultralyd, dagen før til lege. Begge beroliget meg med babyen ikke ville komme før termin Dagen etter legebesøket kom gutten, ei uke før termin. .. Anonymous poster hash: cf463...488
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå