SuperFries Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Gjerne utslett rundt munnen når de har spist sitrus eller noe med saften fra sitrus på.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har det og blir sår i munn og tunge av appelsin, sitron,lime, ananas og kiwi.
Gjest ♡perla Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Takk for svar ☺ Har en 3 åring som plutselig i morges klagde på vondt i munnen og var rødprikkete både inni - og rundt munnen... Jeg tenkte sopp og vi var hos lege. Legen var usikker men fikk soppmiddel. Etter noen timer hjemme kom jeg på at 3 åringen har jo spist klementiner! Har før blitt litt rødprikkete av appelsiner o.l så nå lurer jeg på om det "bare" er allergi....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Litt usikker egentlig. Sønnen min har atopisk eksem og han blir først rød rundt munnen, altså huden blir rød og da over et stort område. Og når rødheten roer seg så får han mye eksem, så han er ganske allergisk. Selv kan jeg få blemmer og sår inni munnen om jeg spiser mye sitrus, har ikke atopisk eksem. Så tipper at jeg har en mild sitrusallergi, har aldri spirt en lege om det. Anonymous poster hash: ed88a...3f9
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2015 #6 Skrevet 21. oktober 2015 Ved oral allergi er svie inni munnen og mageknip eller diare vanlig. Anonymous poster hash: 2ce29...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå