Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Har tenkt på dette i noen år nå. Men aldri fått meg til å gjøre det. Kom så langt en gang at jeg bestilte time, men avbestilte den i siste liten. Men nå SKAL jeg gjennomføre det! Skal ta kun 0,5 ml og tenkte bare å fylle litt på og få litt tydeligere kontur. Tror dere det kommer til å bli bra? Og dere som har gjort det før, har dere noen tips? Gjør det veldig vondt? Hjelper det med noen smertestillende i forkant? Og dere som er imot dette og bare vil være frekke; klikk på "tilbakeknappen" uten å svare. 😊 Anonymous poster hash: 55978...99b
Gjest Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Ta en paracet i forkant☺ Bit tenna sammen og hold en ball i hånda eller noe. Smerten går fort over og husk å isbiter til å kjøle ned og ikke minst for å minske hovenheten☺ Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg bryr meg fint lite om hva andre gjør med leppene sine, men jeg skjønner ikke hvorfor du skal gjøre det? Du har jo fine lepper? Anonymous poster hash: e12b5...27b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg bryr meg fint lite om hva andre gjør med leppene sine, men jeg skjønner ikke hvorfor du skal gjøre det? Du har jo fine lepper? Anonymous poster hash: e12b5...27b Takk for det, men de har jo nesten ikke sånn tydelig kant rundt. Savner det. Pluss bittelittegrann fyldigere. Vil ikke se ut som en and. ;-) HI Anonymous poster hash: 55978...99b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Ta en paracet i forkant☺ Bit tenna sammen og hold en ball i hånda eller noe. Smerten går fort over og husk å isbiter til å kjøle ned og ikke minst for å minske hovenheten☺ Lykke til! Ok, takk for tips. 👍🏼😊 HI Anonymous poster hash: 55978...99b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har gjort det 3 ganger og jeg synes det var vondt, selv med krem og tannlegebedøvelse. Jeg har gått til en som er kjent for å være flink , men jeg ble ikke fornøyd. Første gang tok jeg 0,5 siden jeg har smale lepper og ville ha ett naturlig resultat. Det viste ikke i det hele tatt etter hevelsen var gått bort.. Andre gang gikk jeg for å fylle på mer og da så det greit ut. Siste gang jeg tok ble kanten på leppa helt stiv og leppa ble klumpete. Så ikke så ille ut, må føltes helt ekkelt. Typen kjente det når vi kysset.. Så tenk deg grundig om. Det kam bli en dyr vane og det er ikke garantert heldig resultat.. Anonymous poster hash: bca30...bfa
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Uff! Du har jo nydelige lepper Har det noen gang blitt diskutert hva GUTTA synes om dette? Kyssing med duckface? Jeg har aldri hørt noe positivt fra den kanten...... Anonymous poster hash: bb0d3...84a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Hvem bryr seg om hva gutta mener? SERIØST? Her gjør jeg det for min egen skyld og søren meg ikke for noen mannbein. Anonymous poster hash: a1bd8...18b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #9 Skrevet 20. oktober 2015 Du har utrolig fine lepper jo Anonymous poster hash: 5bcd1...40f
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #10 Skrevet 20. oktober 2015 Du har fine lepper! Har prøvd det en gang, tok bare 0,5 jeg og. Behandleren min var egentlig imot det, fordi hun mente leppene var fine som de var. Uansett, fylte litt i ytterkant på overleppe. Gjorde kjempevondt! Jeg har høy smerteterskel, men kjente det godt. Tok ingenting i forkant, var fort over. Var hovent hele neste dag, for ikke å snakke om kveld. Grusomt! Synes du skal prøve. For meg ble det bare en gang, for vondt og for lite resultat. Tar jeg mer blir det stygt. Men gøy å ha prøvd Anonymous poster hash: e8b47...b57
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #11 Skrevet 20. oktober 2015 Dette gjør jeg kun for min egen del. :-) Mannen vil ikke at jeg skal gjøre det, så jeg velger å ikke fortelle det til han før etterpå. Har tenkt på dette i noen år, så jeg vil si det er gjennomtenkt. Går jo ut etter en tid, og om jeg ikke blir fornøyd har jeg i hvert fall prøvd. :-) Tok silikonpupper for 12 år siden, også dette for min egen del. ALLE rundt meg var ekstremt imot det. Foreldre, venner, samboeren min. Men da hadde jeg tenkt på det helt siden jeg var 18 år (tok det da jeg var 23). Og jeg har ikke angret ett eneste sekund!! Vil si at det var en av mine beste investeringer. Endelig følte jeg meg som den kvinnen jeg følte meg i hodet. :-) HI Anonymous poster hash: 55978...99b
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #12 Skrevet 20. oktober 2015 Dette gjør jeg kun for min egen del. :-) Mannen vil ikke at jeg skal gjøre det, så jeg velger å ikke fortelle det til han før etterpå. Har tenkt på dette i noen år, så jeg vil si det er gjennomtenkt. Går jo ut etter en tid, og om jeg ikke blir fornøyd har jeg i hvert fall prøvd. :-) Tok silikonpupper for 12 år siden, også dette for min egen del. ALLE rundt meg var ekstremt imot det. Foreldre, venner, samboeren min. Men da hadde jeg tenkt på det helt siden jeg var 18 år (tok det da jeg var 23). Og jeg har ikke angret ett eneste sekund!! Vil si at det var en av mine beste investeringer. Endelig følte jeg meg som den kvinnen jeg følte meg i hodet. :-) HI Anonymous poster hash: 55978...99b Men der jo trist at du som har det jeg i hvert fall ser som helt perfekte lepper, skal gå gjennom dette og betale penger for det, når det er nødt til å gjøre leppene mindre fine enn de er nå. Men hvis de er bestemt på det uansett, hadde jeg ringt til behandleren på forhånd, for å få tips og råd - de har jo greie på det. Anonymous poster hash: 02e0b...9aa
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #13 Skrevet 20. oktober 2015 Ja bra du gjør det for deg selv! Og heldigvis går det ut om du ikke blir fornøyd;-) husk at du kan bli veldig hoven og blå og leppen vil føles klumpete og ujevn ut i begynnelsen uansett, bare ikke få panikk for det:-) men som nevnt over, jeg har prøvd og gjør det nok aldri igjen;-) Anonymous poster hash: bca30...bfa
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #14 Skrevet 20. oktober 2015 Kjenner en del som har gjort det og angret, ikke angret for at de ikke var fornøyd, for det var de fleste. Men angret fordi det er dyrt, og noen av de har etterhvert ikke hatt råd til å fortsette, og da har de vært enda mer misfornøyd med leppene enn de var i utgangspunktet. Men hey, det er dine lepper, dine penger, ditt valg Du har forresten usedvanlig vakre lepper, fyldige og markerte, så det er litt trist at du ikke liker de så godt Anonymous poster hash: e568d...4fb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #15 Skrevet 20. oktober 2015 Forstår valget ditt, synes bare du har helt nydelige lepper og jeg synes det er så trist at så mange fikser på ting som er så flotte fra før. Har en venninne som er veldig pen med smale lepper. Men hun fikk fyll i leppene, og det ble ikke pent. Hun synes det selv, men det må jo være fordi hun ikke ser seg selv som vi andre gjør. De ble veldig utstikkende og kunstige. Håper det blir pent på deg da lykke til! Anonymous poster hash: f8ec2...3ad
cathriineee Skrevet 20. oktober 2015 #16 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har gjort det mange ganger nå, å eneste jeg angrer på er at jeg ikke gjorde det tidligere.Har vært så fornøyd hver gang (har veldig små lepper i utgangspunktet, og har plaget meg veldig). Jeg er utrolig redd for smerter, spess i leppa og sånne ømfintlig områder... men jeg har fått tannlege bedøvelse i tannkjøttet hver gang, så kjenner absolutt ingenting av det! Hun pleier å være litt borti leppa med nåla for å se om bedøvelsen har begynt å virke, før hun gjør noe, å kjenner jeg nåla får jeg nesten panikk , hehe så da venter hun, eller gir mer bedøvelse. Fikk litt sjokk første gang, over hvor lang tid og hvor omfattende det var i forhold til hva jeg hadde trodd. Men du har ingenting å frykte, er ikke vondt, og er sååå fornøyd hver gang!!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #17 Skrevet 20. oktober 2015 Ok, biter meg selv hardt i leppa, svelger det jeg ønsker å si, og tusler hoderystende stille og pent ut av tråden. *risterpåhodet* Anonymous poster hash: f777e...d30
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #18 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg synes det er forkastlig å gjøre slike ting med en kroppsdel som fungerer helt fint i utgangspunktet. Du sender et sterkt signal til egne døttre og andre jenter om at det er viktig med et bestemt utseende. Det viser svakhet å ikke klare å stå imot det komersielle kroppspresset. Anonymous poster hash: 7a767...d34
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #20 Skrevet 27. oktober 2015 Har til gode å se en eneste person som ser bedre ut med slike "gakkgakk-lepper"... Anonymous poster hash: 3454c...6ba
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #21 Skrevet 27. oktober 2015 "Endelig følte jeg meg som den kvinnen jeg følte meg i hodet." Say no more. Anonymous poster hash: 3454c...6ba
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2015 #22 Skrevet 27. oktober 2015 Jeg synes folk må få gjøre som de vil, men veldig ofte synes jeg det synes så veldig godt når man har "gjort noe", og man får et litt plastikkutseende (vis meg gjerne noen bildeeksempler der det ikke synes, for jeg vet jo egentlig ikke), selv om det på en måte ser bra ut. Var jeg deg ville jeg kanskje heller vurdert en helt nøytral tatovert lipliner (om det er mulig å få til uten at den synes uten leppestift på), for leppene dine var jo kjempefine! Tatovering ville kanskje gitt litt tydeligere kontur uten å få "duckface" looken. Jeg har en bekjent som virkelig ser smashing ut, men det er jo ingen tvil om at hun har gjort litt her og der. Jeg så tydelig lepper, øyebryn og falske vipper uten at hun hadde sagt noe, i tillegg tar hun botox, uten at jeg hadde tenkt så mye over det. Hun er helt åpen om det, og det hender jeg tenker at jeg skulle prøvd noe av det selv, men det synes jo så godt! Hadde jeg kunne gjort alt uten at det lyste "juks" av ansiktet mitt hadde jeg nok vurdert det sterkere, har som sagt ikke noe prinsippielt i mot det. Mulig jeg tar litt på øyebrynene, er lei av å tegne på (har ikke nappet, de bare er sånn), resten får være, ser jo helt ok ut uten. Hvis sinnarynken blir veldig fremtredende skal jeg vurdere en bitteliten botoxinjeksjon om noen år (kan man forresten ta bare der?). Anonymous poster hash: 2102f...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå