Gå til innhold

Dere som har/har hatt profil på datingsider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dere det er pinlig hvis noen bekjente også har profil der og ser deres profil?

Det syns jeg!

Har akkurat laget meg en profil, så ser jeg flere bekjente menn der inne. Menn som er snille og greie og alt det der, men som jeg ikke er interessert i at skal se at jeg også er ute på "jakt".

Bl.a. er det:

1. En kollega/venn av mannen min (jeg er enke),

2. En i samme bedrift som meg, men i en annen avdeling,

3. Sønnen til mine foreldres bestevenner. En vi var masse på ferie sammen med osv. da vi var små.

4. 2-3 fedre til klassekameratet/tidligere klassekamerater av barna mine.

5. En venn av en god kollega av meg. Denne kollegaen og jeg har tidligere hatt et godt øye til hverandre, så jeg vil ikke at han skal vite at jeg er på sånne sider.

'

Hva tenker dere når dere opplever sånt?

Selv har jeg bare lyst til å slette profilen min (har foreløpig kun skjult den)

Anonymous poster hash: 47d2e...fa9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?

Skrevet

Er noen år siden jeg var på slike sider da, men husker hvor kleint det var.. Jeg hadde en ganske anonym profil, uten bilde,  og med typiske interresser som alle liker, så fikk en del besøk av folk som sikkert bare var innom for å se om det sto noe mer info, eller om de kjente meg.. En av disse var nyskilte pappaen til en god venninne, og min egen onkel...... Hadde heldigvis ikke bilde! Eller noe som kunne avsløre meg.. Fant fort ut at dette ikke var noe for meg.. Kan fort se for at det er mer flaut nå enn før.

Jeg tenker at dating sider er en lett plass å treffe noen, man er i samme situasjon... Eneste er at jeg ikke skjønner hvordan folk får truffet og silt ut de normale mennene der.. De eneste som tok kontakt med meg var kryp som kun var ute etter telefonsex. Håper det har blitt bedre nå.

Anonymous poster hash: 666e1...c8c
Skrevet

Jeg synes det kan være kleint på sånne sider hvor man skriver masse, masse om seg selv, så det har jeg sluttet med. Bruker Tinder i stedet, der holder det med noen få bilder (som også ligger på Facebook, så det er tilgjengelig for dem jeg kjenner uansett), og en liten setning om seg selv. Synes ikke det er flaut, og dessuten skal man vel i prinsippet ikke få opp dem man er venner med på Facebook som aktuelle kandidater uansett - selvom jeg har opplevd at det skjer.

Anonymous poster hash: 6c85e...8bb
Skrevet

kan man blokkere noen på Sukker, uten at d eoppdager at man har gjort det? Da kan jeg jo blokkere de jeg kjenner så de ikke kan se meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...