Gå til innhold

Min samboers ex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker deres datter som unnskyldning til å ikke jobbe.

Exen har gjennom nav fått hjelp til å finne jobb etter å ha vært arbeidsledig i flere år. Hun sier hun er for syk til å jobbe men nav har likevel ordna jobb til henne, som en utprøving på hva hun klarer. Er noen timer bare, fire ganger i uka i en bedrift, så ikke så mye jobb akkurat.

Poenget er jo at hun bruker stedatteren min som unnskyldning til å ta fri fra jobb, selv når stedatteren er hos oss! Min stedatter hadde høstferie fra skolen, og i år var det hos oss hun skulle være. Bruker annenhvert år. Likevel får jeg nå via en felles venn høre at exen har brukt det at hun ikke har barnepass som grunn til å ikke dra på jobb høstferieuka! Hun hadde fortalt nav at pga manglende barnepass kunne hun ikke komme på jobb. Dette hadde nav godtatt.

Er det virkelig så enkelt å lyve til nav?

Anonymous poster hash: 533e7...e1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om det?

Hvis det hun gjør er så galt så blir det jo oppdaget før eller siden.

Skrevet

Bruker deres datter som unnskyldning til å ikke jobbe.

Exen har gjennom nav fått hjelp til å finne jobb etter å ha vært arbeidsledig i flere år. Hun sier hun er for syk til å jobbe men nav har likevel ordna jobb til henne, som en utprøving på hva hun klarer. Er noen timer bare, fire ganger i uka i en bedrift, så ikke så mye jobb akkurat.

Poenget er jo at hun bruker stedatteren min som unnskyldning til å ta fri fra jobb, selv når stedatteren er hos oss! Min stedatter hadde høstferie fra skolen, og i år var det hos oss hun skulle være. Bruker annenhvert år. Likevel får jeg nå via en felles venn høre at exen har brukt det at hun ikke har barnepass som grunn til å ikke dra på jobb høstferieuka! Hun hadde fortalt nav at pga manglende barnepass kunne hun ikke komme på jobb. Dette hadde nav godtatt.

Er det virkelig så enkelt å lyve til nav?

Anonymous poster hash: 533e7...e1a

Meld henne.

Skrevet

"Fordi hun ikke har hatt ferie i år og følte behov for ferie". Tror jeg har lest dette før for noen uker siden.

Anonymous poster hash: 15e47...6cc

Skrevet

"Fordi hun ikke har hatt ferie i år og følte behov for ferie". Tror jeg har lest dette før for noen uker siden. Anonymous poster hash: 15e47...6cc

Sist det ble skrevet var det søstra til hun som skulket som skrev, men jeg tror barna var hos besteforeldrene i den tråden. Ikke helt sikker og orker ikke å lete.

Hvis dette er sant meld henne. Hvis vi har fått et troll som forteller det samme om og om igjen med ny vri.

Finn på noe gøy da.

Skrevet

hun er nok syk, og det er derfor hun bruker datteren som unnskyldning...

Syntes virkelig du skulle la være med å melde henne.

Anonymous poster hash: 9e190...783

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...