Gå til innhold

samboeren min er elendig i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det...

Har aldri sagt til han at han er dårlig. Men jeg har sagt hva jeg vil at han skal gjøre og hva vi kan følge. Det funker såvidt da. Det er akkurat som at han har veldig dårlig motorikk og dårlig touch.

Jeg kan ikke leve resten av livet mitt med dårlig sex! Har vurdert å gå til sexolog...

Anonymous poster hash: 1bd35...2ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv flere stillinger da

Du kan ri 👍👍

Anonymous poster hash: 3166d...817

Skrevet

Viste du ikke dette før dere ble samboere?

Det er slikt man bør finne ut av før man orker å satse videre. 

Samme med hun andre som nettopp har truffet en mann med ereksjons problemer.

Man trenger ikke å fortsette å treffe disse. Det går an å gå videre å finne en som fungerer.

Anonymous poster hash: 14773...dd9
Skrevet

Har han en ikke-eksisterende jokkerytme? Hvis du et hans første, så vil denne jokkerytmen komme seg etterhvert. Er som å lære å sykle, ingen sykla perfekt i starten.

Anonymous poster hash: d1bd1...1df

Skrevet

Hvis dere er samboere har jo dere hatt en del sex først, antar jeg. Så dette visste du da du gikk inn i forholdet. Om du ikke har fått lært han opp ennå er det nok ikke noe å gjøre med. Prøv et kurs, men etter det blir alternativet å godta det eller bytte han ut. 

Anonymous poster hash: 830f0...620
Skrevet

Hvis dere er samboere har jo dere hatt en del sex først, antar jeg. Så dette visste du da du gikk inn i forholdet. Om du ikke har fått lært han opp ennå er det nok ikke noe å gjøre med. Prøv et kurs, men etter det blir alternativet å godta det eller bytte han ut.

Ikke nødvendigvis hvis begge eller en av de er veldig sjenerte eller jomfru da de ble sammen. Noen flytter sammeb veldig fort.

Skrevet

Ikke nødvendigvis hvis begge eller en av de er veldig sjenerte eller jomfru da de ble sammen. Noen flytter sammeb veldig fort.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper "som det er" uten å ha vært på visning og lest prospektet nøye. For å ta den referansen. 

Er det viktig at man klaffer i senga sjekker man jo det før man starter et liv sammen! Eller er det en veldig liberal tanke? 

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper "som det er" uten å ha vært på visning og lest prospektet nøye. For å ta den referansen.

Er det viktig at man klaffer i senga sjekker man jo det før man starter et liv sammen! Eller er det en veldig liberal tanke?

Jeg selv prøvekjører alltid før bilkjøp, huskjøp, samboerskap/ekteskap. Men vet at mange er veldig "ordentlige" og gjør ikke sånt før de har 3 barnebarn

Skrevet

Jeg selv prøvekjører alltid før bilkjøp, huskjøp, samboerskap/ekteskap. Men vet at mange er veldig "ordentlige" og gjør ikke sånt før de har 3 barnebarn

Jeg sjekker også ut varene før jeg kjøper. Da jeg fant den beste all over :) giftet jeg meg med han  :strix:

Måtte "kysse" en del frosk først. He he

Skrevet

Man trenger ikke å fortsette å treffe disse. Det går an å gå videre å finne en som fungerer.

Nå er ikke sex alt, og mye kan fikses. Så litt trist å forlate drømmemannen fordi sexen ikke er helt på topp.

Anonymous poster hash: 31161...9e0

Skrevet

tr her.... jo jeg hadde jo det, prøvd han først. Vi fungerer så godt på alle plan og han er en fantastisk kjæreste, bortsett fra dette. Jeg tenkte vel at dette går seg til. Jeg må vel bare være enda tydeligere på hva jeg mener om sexen osv... lurte bare på om noen hadde noen råd. Ikke hvorvidt hvorfor jeg gadd å satse på han typ-kommentarer...

Skrevet

tr her.... jo jeg hadde jo det, prøvd han først. Vi fungerer så godt på alle plan og han er en fantastisk kjæreste, bortsett fra dette. Jeg tenkte vel at dette går seg til. Jeg må vel bare være enda tydeligere på hva jeg mener om sexen osv... lurte bare på om noen hadde noen råd. Ikke hvorvidt hvorfor jeg gadd å satse på han typ-kommentarer...

Jeg ga deg råd

Du kan ri...

Anonymous poster hash: 3166d...817

Skrevet

Vær konkret.

Anonymous poster hash: ad02d...77f

Skrevet

Min mann er en såkalt Kvikkjokk. Mitt beste råd er å kjøpe deg en liten vibrator(eller stor). Satisfaction guaranteed!

Anonymous poster hash: 3d5c4...18e

Skrevet

Omg kvikkjokk? Hehe hva er de da? Ugh om det er at de jokker for fort og som en kanin har jeg desverre vært borti det... Bare ikke hørt det morsomme ordet.

Anonymous poster hash: eafc6...646

Skrevet

Nå er ikke sex alt, og mye kan fikses. Så litt trist å forlate drømmemannen fordi sexen ikke er helt på topp.

Anonymous poster hash: 31161...9e0

Sex er kanskje ikke alt, men det betyr mye! Og hadde det ikke funket i sengen hadde det rett og slett ikke vært drømmemannen ;)

Derfor har jeg testet min i forkant, og han testet vel meg, og det var 100% match og derfor er vi sammen i dag :) Hadde ikke sexen funket hadde jeg ikke blitt sammen med ham.

Anonymous poster hash: c6581...228

Skrevet

Ta med leketøy til soverommet, da blir det en bedre opplevelse for din del samt at han kan få øve seg litt mer på hva som synes å fungere eller ikke. Sexolog er ikke så dumt forslag. Viktigste av alt er kommunikasjon, han klarer ikke å skjønne hva du tenker så du må fortelle han hva du vil... få fokus på sex`n i heimen også tenker jeg dette går seg til.

Anonymous poster hash: b8781...d0b

Skrevet

Omg kvikkjokk? Hehe hva er de da? Ugh om det er at de jokker for fort og som en kanin har jeg desverre vært borti det... Bare ikke hørt det morsomme ordet.

Anonymous poster hash: eafc6...646

Det er egentlig ett sted i Sverige. (Og en som er fort ferdig i sengehalmen)

Anonymous poster hash: 3d5c4...18e

Skrevet

Man trenger ikke å fortsette å treffe disse. Det går an å gå videre å finne en som fungerer.Anonymous poster hash: 14773...dd9

Nå er ikke sex alt, og mye kan fikses. Så litt trist å forlate drømmemannen fordi sexen ikke er helt på topp.Anonymous poster hash: 31161...9e0

Jeg gjorde den feilen en gang - å forveksle "fullkommen sex sammen" med "fullkomment forhold."

Og fordi jeg ikke innså at personlighet ofte er noe man HAR og ER, mens seksuelle teknikker kan LÆRES, så var jeg ulykkelig. Jeg trodde jeg måtte bli i det ubrukelige forholdet på livstid, for hvordan skulle jeg ellers få et fullverdig sexliv? Alt han gjorde i senga var riktig, men vår kommunikasjon og vårt samspill ellers var helt feil.

Da jeg møtte min nåværende samboer var alt riktig med personligheten hans, men alt han gjorde i senga var feil. Han irriterte meg grenseløst i mange måneder, til jeg skjønte at han drev på sånn fordi ingen noen sinne hadde vært konkret i å fortelle ham hva som faktisk var godt.

F eks var hans generelle taktikk å prøve litt av alt, å endre så snart vi var kommet inn i en rytme og å flytte seg rundt fra sted til sted på meg for å være sikker på å finne ett eller annet jeg likte. Problemet var jo da at hver gang han traff noe jeg likte, lot han det ikke fortsette lenge nok til å oppnå nytelse, bare pirring.

Da jeg uttrykte at vi ikke var helt samkjørte, og at jeg trengte noe annet, la han hele ansvaret over i mine hender, og ble liggende som en passiv mottaker. Faktisk var det så galt at jeg et par ganger ble forbanna. Når man prøver å støte imot, og han forsvinner bakover og ikke gir motstand, er det jo nytteløst. Men han gjorde jo det han trodde jeg ville, nemlig overlot det hele til meg. Til å bli gal av. Det ble så ille at jeg var nødt til å ta det opp.

Poenget er dette: da vi endelig begynte å snakke konkret sammen, da løsnet hele greia som et skred. Da skjønte han at hvis jeg sier det er godt, skal han fortsette slik at jeg rekker å nyte det, hvis jeg presser meg mot ham er det fordi jeg vil ha tett kontakt og harde støt, ikke fordi jeg prøver å dytte ham gjennom veggen til naboen.

Han skjønte også at passivitet ikke er sexy, selv om hans passivitet var et forsøk på å ikke gjøre noe feil. Jeg vil heller slenges rundt i dynene av en lidenskapelig mann, enn å bli bedt om unnskyldning av en forsiktig fyr med berøringsangst.

Så HI, jo mer konkret du kan være, jo bedre. Ikke vent at han skal være synsk.

Anonymous poster hash: ad02d...77f

Skrevet

Så flotte svar jeg fikk nå☺ takk for råd og erfaringsutveksling 😊 Hilsen hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...