Gå til innhold

"Bølgen" for skummel for en 11-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å se den selv, og vurderer å ta med sønnen på 11.

Den har høyere aldersgrense, og jeg har hørt at den grensen skal være "riktig". Noen ganger kan jo yngre barn se filmer de egentlig ikke er gamle nok til å se, så sant de er med foreldrene, fordi de ikke oppleves som så ille. Men denne skal visst være en 11-årunger ikek bør se.

Har ditt barn sett den og hvordan reagerte han/hun i så fall?

Anonymous poster hash: 983cc...187
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken aldersgrense er det da? Er det 15 får ikke 11-åringen komme inn. Jeg synes den var ganske voldsom, nervepirrende, ikke direkte skummel. Men den er såpass realistisk at en 11-åring kanskje vil bli redd for smale fjorder og høye fjell. Tror ikke jeg hadde tatt sjansen.

Skrevet

Jeg syntes faktisk den var kjedelig...Et par bilder av døde mennesker og en mann vi ser drukner er litt fælt, men ikke noe å skrive hjem om.

Anonymous poster hash: d392f...25e

Skrevet

For skummel for meg, og jeg er 40!

Anonymous poster hash: 03fbb...6b4

Skrevet

Jeg lar sønnen min se noen filmer med høyrere aldersgrense om vi ser den sammen, men etter å ha sett bølgen kommer jeg ikke til å la han se den på en stund. Jeg syntes den var skikkelig skummel. Og som hun andre skriver lengere oppe, er jo ikke noe vits i å ta sjangsen på å få en unge som blir redd for fjorder og fjell.

Vent ett par år :)

Skrevet

kommer helt an på personlighet vil jeg si og om han blir fort redd og slik, mine sønner på 9 og 12 likte den veldig godt, og er ikke redd og har heller ikke lurt så mye etterpå

Anonymous poster hash: cc39d...fec
Skrevet

Den er 15 års aldersgrense på. Det vil si barn ned til 12 år ifølge med voksen. Så dere slipper ikke inn på kinoen engang om de er strenge. De er vi ivertfall det jeg jobber.

Anonymous poster hash: 9d99f...984

Skrevet

Den er 15 års aldersgrense på. Det vil si barn ned til 12 år ifølge med voksen. Så dere slipper ikke inn på kinoen engang om de er strenge. De er vi ivertfall det jeg jobber.

er bare 12års grense på den

Skrevet

er bare 12års grense på den

15 år jo.

Anonymous poster hash: a2f8a...2b7

post-42-138172_thumb.jpg

Skrevet

kommer helt an på personlighet vil jeg si og om han blir fort redd og slik, mine sønner på 9 og 12 likte den veldig godt, og er ikke redd og har heller ikke lurt så mye etterpå

Syns det er drøyt å la en 9-åring se en film med 15-årsgrense altså. Uansett personlighet.

Anonymous poster hash: a2f8a...2b7

Skrevet

Mine gutter på 12 og 14 likte den, ingen er/ble engstelig

Anonymous poster hash: 88b81...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...