Gå til innhold

Cherrox e.l til en 2-åring? Strl 23? Eller for tungt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du?

Anonymous poster hash: ef00e...695
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men dockboots er da ikke varme, eller?

Anonymous poster hash: 87b89...3df
Skrevet

Vi har fått dockboots i presang, men finner aldri noe tidspunkt fder det passer å bruke de??

Ikke er de vanntette oppover skaftet, og ikke er de foret? Skjønner ikke den greia der jeg.

Skrevet

De brukes til kalde regnværsdager på høsten, slaps om vinteren. Gode og varme. Ikke minst myke. Men de erstatter ikke vintersko.

Cherrox er stive og klumpete spør du meg. .

Skrevet

Vi sverger helt til dock boots. Myke og mer bevegelighet for små føtter. Varme, men ha en ullsokk oppi uansett. Du må kjøpe vintersko til kalde og tørre vinteren. Dock boots og cherrox er til regn og slaps.

Anonymous poster hash: 72673...bee

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe vintersko når den tid kommer, men det er vel litt tidlig ennå? Nå går hun i litt grove gore-tex joggesko, men synes det begynne å bli kaldt, og vil ha et alternativ til til barnehagen.

Anonymous poster hash: ef00e...695
Skrevet

Her bruker de overgangssko nå. Til vinteren blir det vintersko og dock boots.

Skrevet

Har barnet smale bein så er dock boots dritt. De er kjempestore i skaftet og rett og slett elendige i passform.

Jenta mi kan kun bruke cherrox, de sitter godt på beina, er vanntett og varme.

Anonymous poster hash: 570ae...b39
Skrevet

Har barnet smale bein så er dock boots dritt. De er kjempestore i skaftet og rett og slett elendige i passform.

Jeg har helt motsatt erfaring

Skrevet

Skrevet

Jeg også😊

Anonymous poster hash: fd4ed...7e1

Skrevet

Vi har fått dockboots i presang, men finner aldri noe tidspunkt fder det passer å bruke de??

Ikke er de vanntette oppover skaftet, og ikke er de foret? Skjønner ikke den greia der jeg.

De er laget i Neopren som er et materiale som isolerer og varmer godt. Du kan bruke dem ned til ganske mange minus. Spiller ingen rolle at de ikke er foret.

Anonymous poster hash: fd4ed...7e1

Skrevet

Min gutt ble våt og kald på bena av dock boots. Vi kjøper ikke det igjen, de holder jo ikke vannet ute. Vikings thermo støvler er bedre!

Anonymous poster hash: e7744...085
Skrevet

Min gutt ble våt og kald på bena av dock boots. Vi kjøper ikke det igjen, de holder jo ikke vannet ute. Vikings thermo støvler er bedre!

Da hadde du kanskje av typen med lav gummidel på skaftet, de er ofte billigere.de som går høyere opp er bedre. Men hverken cherox eller Dockboots er ment å være vintersko. Det er støvler for slapsete null-føre.

Anonymous poster hash: 1ed1e...1ba

Skrevet

Ville kjøpt docboots. de er varme, lettere og bedre å ha på. pluss ikke så glatte. jobber i barnehage og ser stor forskjell

Anonymous poster hash: 42b90...ba3
Skrevet

Ville kjøpt docboots. de er varme, lettere og bedre å ha på. pluss ikke så glatte. jobber i barnehage og ser stor forskjell

de sålene som følger med er syntetiske, så ville kjøpt med ekstra ullsåler til en femtilapp

Skrevet

Da hadde du kanskje av typen med lav gummidel på skaftet, de er ofte billigere.de som går høyere opp er bedre. Men hverken cherox eller Dockboots er ment å være vintersko. Det er støvler for slapsete null-føre.

Anonymous poster hash: 1ed1e...1ba

Da skjønner jeg! Vi har fått de med lav gummidel, og de er jo ikke vanntete oppover skaftet- derfor  finner jeg liksom ikke noen annlednig til å bruke dem som passer... Han blir jo våt i regnvær...:( 

Skrevet

Mine bruker kun dock boots. Vi har også med lav gummidel,men har aldri blitt våte selv i sidelengs plaskevær.

De holder varmen ned til -25. Mine har disse stående i barnehagen hele året. Bruker ikke gummistøvler,for de blir bare klamme. Fock bootsa blir ikke for varme i varmere vær heller. Så har de sandaler,joggesko, overgangssko eller vintersko i tillegg,alt etter årstid.

Anonymous poster hash: 5e968...4f2

Skrevet

Min to-åring er veldig glad i cherroxene sine, er nok litt tunge (har str 27..) når vi går tur på dårlige stier, da er det høye Gore-tex-sko som gjelder. Til lek synes jeg cherrox er perfekt. Vi hadde et par dockboots i fjor, men ingen av oss likte de, passformen var heller ikke bra til min gutt.

Anonymous poster hash: c8985...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...