Lurifaxa Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Vi har gått tomme for poser til bleiebøtta vår, så i det siste har vi brukt hundeposer til å legge bleier i. Men mannen min hadde tydelig glemt dette, og puttet ett par bleier i bøtta like vel. Etter hvert begynte jeg å merke det begynte å lukte på badet. Men tenkte at det var disse hundeposene som ikke holdt helt tett. Vi lot de gjerne ligge der til kvelden og kaste de da. Så reiste vi på hytta en uke og når vi kom hjem var det en helt forferdelig lukt på badet!! Bøtta har stått på gulvet med varmekabler og sikkert gjæra seg og alt det der. Helt grusomt var det!! Nå lurer jeg på hva jeg skal gjøre for å bli kvitt denne lukten? Har lagt hele bøtta under vann i badekaret. Men burde vel ha noe vaskemiddel oppi? HJELP!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Selvfølgelig må du ha vaskemiddel oppi. Vask og luft godt,sett inn skåler med eddik for å nøytralisere lukt. Anonymous poster hash: 2e6b2...d0f
TPK Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Salmiakk eller Klorin (må absolutt ikke blandes!)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Eddik! Og klor. Anonymous poster hash: d72ee...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå