Gå til innhold

Hvordan fødte du ift menstermin ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor stor avstand var det mellom mens og ultermin?

Anonymous poster hash: 226b1...0fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte 14 dager over menstermin og 9 dager over ultermin... Håper jeg slipper å gå så lenge over denne gangen!

Skrevet

Hadde menstermin for 4 dager siden og ul termin er om 22 dager så det blir spennende å se.

Anonymous poster hash: 7ad71...186

Skrevet

Kun en dag skilte ultralyd termin og menstermin begge gangene. Fødte 12 dager før menstermin første gang og 3 dager etter menstermin andre gang.

Anonymous poster hash: c4b2d...c12

Skrevet

Hadde menstermin for 4 dager siden og ul termin er om 22 dager så det blir spennende å se.Anonymous poster hash: 7ad71...186

Oj, det var stor forskjell på terminene! Hvordan forholder sykehuset seg til det, når det er så stor forskjell?

Anonymous poster hash: afa3e...27c

Skrevet

Nr 1: 7 dager over (8 dager i følge ul termin)

Nr 2: 4 dager før. (3 dager i følge ul termin)

Satt en dag fram begge ganger.

Anonymous poster hash: 2fd9f...274
Skrevet

To dagar før menstermin og fire dagar før ultermin.

Anonymous poster hash: 1fc87...98a

Skrevet

Det var kun noen dager mellom ultralyd termin og menstermin i begge svangerskap (assistert befruktning så det var sikre datoer). Første jenta kom 9 dager før ultralydtermin/4 dager før min egen termin. Jente nr to kom 3 dager/1 dag før.

Skrevet

Førstemann: kom 12 dager før menstermin, og 15 dager før ul-termin.

Andremann: Kom 5 dager før menstermin, og 4 dager før ul-termin.

Anonymous poster hash: e2224...056

Skrevet

fødte 2 dager etter menstermin på ul-termin :)

Anonymous poster hash: e5be0...9b3
Skrevet

Jeg ble under oul flytta en dag, husker ikke hvilken vei :P Vannet mitt gikk når jeg var 39+0 (ifølge oul-termin) men kroppen var ikke fødeklar så det ble ingen fødsel av seg selv,jeg måtte settes i gang og 39+2 (ifølge oul-termin) kom ungen ut. Hadde ikke vannet gått sa så hadde jeg sikkert blitt satt i gang på makstid over termin, siden det er en "tradisjon" blant kvinner i slekta mi.

Anonymous poster hash: 9d6a6...50c

Skrevet

Førstemann: menstermin to dager før ultermin. Fødte 13 dager over ultermin.

Andremann: menstermin fem dager etter ultermin. Fødte to dager etter menstermin.

Skrevet

Førstemann: menstermin og ultralydtermin var lik, fødte 12 dager over etter å ha blitt satt igang.

Andremann: fødte 11 dager over menstermin, 1 dag før ultralydtermin. Startet av seg selv,men hadde vært på sjukehuset å blitt strippet 2 ganger før det startet. Menstermin var nok den riktige da barnet var helt klart overtidig.

Anonymous poster hash: 879af...3eb

Skrevet

Ultralydtermin 10. og menstermin 16. Fødte den 20. Alle datoer i samme kalendermåned.

Anonymous poster hash: 2579b...4dc

Skrevet

mens 29 januar , ultratermin 3 februar,fødte 13 feb

Skrevet

Nr 1: Født 6 dager over menstermin, men på ultermin.

Nr 2: Ultermin var 5 dager før menstermin, født 1 mnd før menstermin.

Nr 3: Ultermin var 1 dag før menstermin, født 6 dager over menstermin.

Skrevet

Tidlig ul termin 7 august

Menstermin 8 august

oul termin 9 august

Vannet gikk 5 august, baby kom 7 august.

Anonymous poster hash: 1922b...35f
Skrevet

Første: 1 dag før mens og UL termin

Andre: 7 dager etter menstermin og 6 dager etter UL termin

Anonymous poster hash: 43068...e94

Skrevet

To dager før menstermin. Ni dager før ultermin.

Anonymous poster hash: e4db2...101

Skrevet

Fødte førstemann 14 dager etter ultralydtermin og 16 dager etter menstermin.

Fødte andremann 9 dager etter ultralydtermin og 22 dager etter menstermin.

Anonymous poster hash: f27ff...b48

Skrevet

1: menstermin to dager etter ul-termin. Fødte seks dager før menstermin.

2: menstermin dagen før ul-termin.

Fødte på ul-termin.

Skrevet

5 dager etter menstermin, og 9 dager etter UL-termin.

Skrevet

Hadde menstermin for 4 dager siden og ul termin er om 22 dager så det blir spennende å se.Anonymous poster hash: 7ad71...186

Oj, det var stor forskjell på terminene! Hvordan forholder sykehuset seg til det, når det er så stor forskjell?

Det driter de langt f... i for å si det sånn. De følger sin termin. Fått ekstra ul til fredag så skal krangle meg til at de gjør noe med saken da..så er det bare håpe på det beste.

Gravide har ingenting å si over sin egen kropp i dette landet, var det jeg fikk beskjed om !! Supert

Anonymous poster hash: 7ad71...186

Skrevet

3 uker før ul termin og menstermin som var akkurat samme dato.

Anonymous poster hash: 1fa88...0ec
Skrevet

Oj, det var stor forskjell på terminene! Hvordan forholder sykehuset seg til det, når det er så stor forskjell?Anonymous poster hash: afa3e...27c

Det driter de langt f... i for å si det sånn. De følger sin termin. Fått ekstra ul til fredag så skal krangle meg til at de gjør noe med saken da..så er det bare håpe på det beste.

Gravide har ingenting å si over sin egen kropp i dette landet, var det jeg fikk beskjed om !! SupertAnonymous poster hash: 7ad71...186

Det er jo helt sykt! Vet de er sære på termin, men når det er sååå stor forskjell. OM ulterminen er feil, så kan det jo være farlig for barnet! Håper fødselen starter av seg selv om ikke lenge. Uffameg, ikke godt å gå sånn. Mener de at du fikk positiv test før du ble gravid da eller? Skjønner ikke logikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...