Gå til innhold

sterilisere til baby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nyfødt, har vasket flaskene men ikke kokt de. Aldri vært melk (melkebakterier) i de. Må de likevel kokes?

 

Synes det er merkelig at alt må kokes, men jordmora bad meg bruke lillefingeren min som smokk på sykehuset !!! :-O

 

Anonymous poster hash: 20e6b...0bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du har i flaskene da, hvis det ikke er melk i de?

 

Anonymous poster hash: 310fc...1d9

Skrevet

Hva er det du har i flaskene da, hvis det ikke er melk i de?

 

Anonymous poster hash: 310fc...1d9

Gøy saft vel, det elsker babyer !!!

 

Anonymous poster hash: b060f...876

Skrevet

Hva er det du har i flaskene da, hvis det ikke er melk i de?

 

Anonymous poster hash: 310fc...1d9

Er du treg?

 

Anonymous poster hash: 38a7d...f94

Skrevet

Hi, det sies at alt skal steriliseres. Selv nytt.

 

Anonymous poster hash: 38a7d...f94

Skrevet

Regner med du mener nye ubrukte flasker, om de skal kokes før de tas i bruk?

 

Jeg gjorde nå det, tar et par minutter liksom så hvorfor ikke, sånn for sikkerhets skyld. Har riktignok ikke vært melk i flaskene enda, men de kommer jo rett fra en fabrikk....



Anonymous poster hash: 55a18...a2a
Skrevet

Nyfødt, har vasket flaskene men ikke kokt de. Aldri vært melk (melkebakterier) i de. Må de likevel kokes?

 

Synes det er merkelig at alt må kokes, men jordmora bad meg bruke lillefingeren min som smokk på sykehuset !!! :-O

 

Anonymous poster hash: 20e6b...0bd

Bakteriefloraen til dere i familien vil babyen måtte få i seg uansett. Det er jo del av prosjekt Immunforsvar. Forråtnelsesbakterier fra matvarer trenger ikke en nyfødt.

 

Anonymous poster hash: ae211...177

Skrevet

 

Hva er det du har i flaskene da, hvis det ikke er melk i de?

 

Anonymous poster hash: 310fc...1d9

Er du treg?

 

Anonymous poster hash: 38a7d...f94

Nei.

 

Anonymous poster hash: 310fc...1d9

Skrevet

Hvis det er nye flasker du tenker på hi, så ja - de skal også steriliseres. Og så skal du sterilisere dem hver eneste gang du bruker dem.

 

Anonymous poster hash: 310fc...1d9

Skrevet

 

 

Hva er det du har i flaskene da, hvis det ikke er melk i de?

 

Anonymous poster hash: 310fc...1d9

Er du treg?

 

Anonymous poster hash: 38a7d...f94

Nei.

 

Anonymous poster hash: 310fc...1d9

 

Jo, tydeligvis

Det var et retorisk spm

 

Anonymous poster hash: 38a7d...f94

Skrevet

Hi, det sies at alt skal steriliseres. Selv nytt.

 

Anonymous poster hash: 38a7d...f94

Ok, takk. Får gjøre det da :)

 

 

Anonymous poster hash: 20e6b...0bd

Skrevet

Til helt nyfødt hadde jeg nok gjort det, men mest for min egen samvittighets skyld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...