Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 Nyfødt, har vasket flaskene men ikke kokt de. Aldri vært melk (melkebakterier) i de. Må de likevel kokes? Synes det er merkelig at alt må kokes, men jordmora bad meg bruke lillefingeren min som smokk på sykehuset !!! :-O Anonymous poster hash: 20e6b...0bd
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 Hva er det du har i flaskene da, hvis det ikke er melk i de? Anonymous poster hash: 310fc...1d9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Hva er det du har i flaskene da, hvis det ikke er melk i de? Anonymous poster hash: 310fc...1d9 Gøy saft vel, det elsker babyer !!! Anonymous poster hash: b060f...876
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Hva er det du har i flaskene da, hvis det ikke er melk i de? Anonymous poster hash: 310fc...1d9 Er du treg? Anonymous poster hash: 38a7d...f94
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Hi, det sies at alt skal steriliseres. Selv nytt. Anonymous poster hash: 38a7d...f94
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Regner med du mener nye ubrukte flasker, om de skal kokes før de tas i bruk? Jeg gjorde nå det, tar et par minutter liksom så hvorfor ikke, sånn for sikkerhets skyld. Har riktignok ikke vært melk i flaskene enda, men de kommer jo rett fra en fabrikk.... Anonymous poster hash: 55a18...a2a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Nyfødt, har vasket flaskene men ikke kokt de. Aldri vært melk (melkebakterier) i de. Må de likevel kokes? Synes det er merkelig at alt må kokes, men jordmora bad meg bruke lillefingeren min som smokk på sykehuset !!! :-O Anonymous poster hash: 20e6b...0bd Bakteriefloraen til dere i familien vil babyen måtte få i seg uansett. Det er jo del av prosjekt Immunforsvar. Forråtnelsesbakterier fra matvarer trenger ikke en nyfødt. Anonymous poster hash: ae211...177
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Hva er det du har i flaskene da, hvis det ikke er melk i de? Anonymous poster hash: 310fc...1d9 Er du treg? Anonymous poster hash: 38a7d...f94 Nei. Anonymous poster hash: 310fc...1d9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #9 Skrevet 20. oktober 2015 Hvis det er nye flasker du tenker på hi, så ja - de skal også steriliseres. Og så skal du sterilisere dem hver eneste gang du bruker dem. Anonymous poster hash: 310fc...1d9
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #10 Skrevet 20. oktober 2015 Hva er det du har i flaskene da, hvis det ikke er melk i de? Anonymous poster hash: 310fc...1d9 Er du treg? Anonymous poster hash: 38a7d...f94 Nei. Anonymous poster hash: 310fc...1d9 Jo, tydeligvis Det var et retorisk spm Anonymous poster hash: 38a7d...f94
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #11 Skrevet 20. oktober 2015 Hi, det sies at alt skal steriliseres. Selv nytt. Anonymous poster hash: 38a7d...f94 Ok, takk. Får gjøre det da Anonymous poster hash: 20e6b...0bd
Gustav Klitt Skrevet 20. oktober 2015 #12 Skrevet 20. oktober 2015 Til helt nyfødt hadde jeg nok gjort det, men mest for min egen samvittighets skyld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå