Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #1 Skrevet 20. oktober 2015 "Andre mødre velger å gå tilbake til jobben før barnet fyller ett år, mens jeg har valgt å ha hjelp hjemme. Hvert om sitt." Sitat fra VG, fra en hjemmeværende mor, som må ha tid til å leve som før hun fikk barn. Shoppe, lunsje, være alene og trene. Barnehage er ikke fint nok. Hyggelig for henne at hun har et valg, men det er en prestasjon å fremstå som så dum. Dette mennesket virker uhyrlig overfladisk. Jeg har aldri skrevet negativt, som på denne måten før. Men dette provoserte meg. For vår del måtte jeg tilbake til jobb, men pga heldige omstendigheter med ferier, tid på året osv begynte han ikke i bhg før han var godt over året. Vi er også så heldige at jeg kan jobbe redusert. For ordens skyld, jeg er ikke misunnelig, har gått hjemme i flere mnd pga sykdom, er så og si frisk nå og energien er gradvis blitt mye bedre. Jeg har tid til trening, shopping osv, og har alt for mye alenetid. Nei, takke meg til en jobb. Anonymous poster hash: 3c359...3e6
Gjest Antarctica Skrevet 20. oktober 2015 #2 Skrevet 20. oktober 2015 "Andre mødre velger å gå tilbake til jobben før barnet fyller ett år, mens jeg har valgt å ha hjelp hjemme. Hvert om sitt." Sitat fra VG, fra en hjemmeværende mor, som må ha tid til å leve som før hun fikk barn. Shoppe, lunsje, være alene og trene. Barnehage er ikke fint nok. Hyggelig for henne at hun har et valg, men det er en prestasjon å fremstå som så dum. Dette mennesket virker uhyrlig overfladisk. Jeg har aldri skrevet negativt, som på denne måten før. Men dette provoserte meg. For vår del måtte jeg tilbake til jobb, men pga heldige omstendigheter med ferier, tid på året osv begynte han ikke i bhg før han var godt over året. Vi er også så heldige at jeg kan jobbe redusert. For ordens skyld, jeg er ikke misunnelig, har gått hjemme i flere mnd pga sykdom, er så og si frisk nå og energien er gradvis blitt mye bedre. Jeg har tid til trening, shopping osv, og har alt for mye alenetid. Nei, takke meg til en jobb. Anonymous poster hash: 3c359...3e6 Hvis du ser på "Underholdningsavdelingen" er der en genial parodi på en sånn familie - den voksne datteren snakker med samme aksent som sin filippinske au pair...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå