Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Erfaringer å dele? Kjenner jeg er litt skeptisk. Anonymous poster hash: bfde5...ebb
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Forsøkte det over en periode, men jeg fikk litt skumle bivirkninger som ikke gikk vekk før jeg sluttet. Mistet rett og slett konsentrasjonen, spesielt ved bilkjøring. Hadde et par skikkelige nestenulykker, tørte nesten ikke kjøre før de var ute av systemet. Anonymous poster hash: b488c...549
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #3 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har Anonymous poster hash: dfabf...259
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg fikk det mot hodepine og muskelsmerter, hjalp ingenting. Det eneste resultatet var at jeg gikk opp flere kilo:( Anonymous poster hash: 0e9fb...e38
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Hjalp ingenting. Prøvde over en ganske lang periode med forskjellige doser. Fikk ikke noe bivirkninger da. Har hørt om flere som har hatt god effekt av den👍🏻 Anonymous poster hash: db622...fe8
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #6 Skrevet 20. oktober 2015 Takk for svar til dere alle. Prøvde for første gang i går, men følte ikke at den fjernet hodepinen i det hele tatt, og den var like ille når jeg våknet. Men får kanskje gi det en sjans.. Lite lyst å legge på meg da! hi Anonymous poster hash: bfde5...ebb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #7 Skrevet 20. oktober 2015 Den fungerer ikke over natta, uansett... Jeg måtte bruke den fast i 6 mnd før de kunne konkludere med om den fungerte eller ikke. Jeg har dårlige erfaringer med sarotex, men det er en grunn til at den er brukt mye for mange blir bedre. Du kan ikke gi opp etter en natt eller to... Anonymous poster hash: 5dfb0...1a0
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 Den fungerer ikke over natta, uansett... Jeg måtte bruke den fast i 6 mnd før de kunne konkludere med om den fungerte eller ikke. Jeg har dårlige erfaringer med sarotex, men det er en grunn til at den er brukt mye for mange blir bedre. Du kan ikke gi opp etter en natt eller to... Anonymous poster hash: 5dfb0...1a0 Nei jeg skal ikke gi opp allerede altså. Men legen min ga meg beskjed om at den måtte tas på kvelden fordi jeg kom til å bli susete i hodet. Men det merket jeg ingenting til, sovnet med hodepine og våknet med hodepine. Har så vondt at jeg er desperat. hi Anonymous poster hash: bfde5...ebb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #9 Skrevet 20. oktober 2015 Fjernet ikke hodepinen (migrene), men den fjernet smertene for leddgikt ganske kjapt. Er ofte brukt av mennesker med fibromyalgi Anonymous poster hash: 9e0d7...b4a
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #10 Skrevet 20. oktober 2015 Takk for svar til dere alle. Prøvde for første gang i går, men følte ikke at den fjernet hodepinen i det hele tatt, og den var like ille når jeg våknet. Men får kanskje gi det en sjans.. Lite lyst å legge på meg da! hi Anonymous poster hash: bfde5...ebb Du må bruke den mye lenger, det tar tid før den virker, flere måneder Anonymous poster hash: dfabf...259
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #11 Skrevet 20. oktober 2015 Den fungerer ikke over natta, uansett... Jeg måtte bruke den fast i 6 mnd før de kunne konkludere med om den fungerte eller ikke. Jeg har dårlige erfaringer med sarotex, men det er en grunn til at den er brukt mye for mange blir bedre. Du kan ikke gi opp etter en natt eller to... Anonymous poster hash: 5dfb0...1a0 Nei jeg skal ikke gi opp allerede altså. Men legen min ga meg beskjed om at den måtte tas på kvelden fordi jeg kom til å bli susete i hodet. Men det merket jeg ingenting til, sovnet med hodepine og våknet med hodepine. Har så vondt at jeg er desperat. hi Anonymous poster hash: bfde5...ebb Har du fått den for migrene? Har du prøvd andre medisiner Anonymous poster hash: dfabf...259
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #12 Skrevet 20. oktober 2015 Ja har prøvd den, men funket ikke mot hodepinen, men gjorde så jeg sov bedre på natten. Måtte ta den 2 timer før jeg la meg. Jeg plages med migrene og spenningshodepine tror legen min. Anonymous poster hash: 95d7c...b39
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #13 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg sliter med det samme + låsninger i nakken. Skal ta MR av hodet på fredag. Jeg har ikke prøvd annet enn pinex forte som gjør at jeg sovner (kun ved 2, 1 funker ikke), men jeg våkner med hodepine likevel. Kjenner jeg er skeptisk til Sarotex etter å ha lest litt mer om det... hi Anonymous poster hash: bfde5...ebb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #14 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg sliter med det samme + låsninger i nakken. Skal ta MR av hodet på fredag. Jeg har ikke prøvd annet enn pinex forte som gjør at jeg sovner (kun ved 2, 1 funker ikke), men jeg våkner med hodepine likevel. Kjenner jeg er skeptisk til Sarotex etter å ha lest litt mer om det... hi Anonymous poster hash: bfde5...ebb Altså migrene og spenningshodepine. hi Anonymous poster hash: bfde5...ebb
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #15 Skrevet 20. oktober 2015 Jeg har også tatt mr av hode, men alt var bare bra. Så nå bruker jeg kun migrene medisin å går til fysioterapaut. Det hjelper litt, har ikke hodepine hver dag, men det er ikke mange dagene uten. Jeg sliter med å skille migrene å spenningshodepinen, vet ikke når jeg har hva. Vet det er migrene bår det har blitt for vondt til at medisinen hjelper. Så må prøve meg frem der. Anonymous poster hash: 95d7c...b39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå