Gå til innhold

Vinterdress på tilbud?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du om tilbud på vinterdress?

Har ei aktiv jente som må ha en med forsterkning på knær og i baken.

Har forsøkt meg både på finn og Facebook i halvannen uke nå uten hell.

Har ikke råd til dress til 12-1300 kr...

 

Vet du om tilbud?

Kanskje du har en brukt du vil selge?

Farge spiller ingen rolle, trenger i str 122 :-) Betaler selvfølgelig porto om den må sendes.

 

Anonymous poster hash: 6e432...466

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Xxl

 

Anonymous poster hash: ec072...315

Skrevet

Xxl

 

Anonymous poster hash: ec072...315

Billigste der er til 599, og det blir for dyrt...

 

Anonymous poster hash: 6e432...466

Skrevet

Tror nok ikke du får så mye billigere vinterdress en 599 nå altså. Da skulle du kjøpt da det var salg i vår. Ellers så kan du kjøpe brukt. Enten via Facebook eller Finn.

 

Anonymous poster hash: d4a51...d03

Skrevet

 

XxlAnonymous poster hash: ec072...315

Billigste der er til 599, og det blir for dyrt...Anonymous poster hash: 6e432...466

Men barnetrygden skal dekke sånt... Du får ikke en god vinterdress til 200kr altså

 

Anonymous poster hash: 974bd...464

Skrevet

Stormberg har salg nå. De er veldig utplukket i nettbutikken, men har du en fysisk butikk i nærheten så stikk innom der og se hva de har igjen i butikken...

 

Greit å ikke ha 1200 kr til dress, det har ikke jeg heller, derfor kjøper jeg på salg utenom sesong. Men halvparten av det, rundt 5-600 kr må man opp i for å få en god dress selv på salg.

 

 



Anonymous poster hash: 657ee...ff4
Skrevet

Hva slags str. trenger du?

Og hvor i landet bor du?



Anonymous poster hash: dafe6...5a3
Skrevet

 

Hva slags str. trenger du?

Og hvor i landet bor du?

 

Anonymous poster hash: dafe6...5a3

 

Står i siste setning i hovedinnlegget

 

Anonymous poster hash: 7f0b5...bdd

Skrevet

Takk for svar alle sammen :-)

Ekstra takk til deg som tipset om ellos,den siden hadde jeg helt glemt! Fått tak i helt ny og god dress nå til 400kr takket være en tilbudskupong på ellos :-)

Tusen takk :-)

 

Anonymous poster hash: 6e432...466

Skrevet

De dressene det vises til her har jo en vannsøyle på under 10 000! Trodde ikke det var noen som kjøpte det, jeg.



Anonymous poster hash: 28da1...b65
Skrevet

 

De dressene det vises til her har jo en vannsøyle på under 10 000! Trodde ikke det var noen som kjøpte det, jeg.

 

Anonymous poster hash: 28da1...b65

 

Det kommer jo an på hvor du bor.

Du trenger ikke vannsøyle om du bor et sted med stabilt kaldt vintervær og snø, det er de som bor der det er mye slaps og vått som trenger det.

 

Anonymous poster hash: 657ee...ff4

Skrevet

 

De dressene det vises til her har jo en vannsøyle på under 10 000! Trodde ikke det var noen som kjøpte det, jeg.

 

Anonymous poster hash: 28da1...b65

 

Didrikson Theron, testvinneren som veldig mange kjøper, har en vannsøyle på 5000.......

 

Anonymous poster hash: 7f0b5...bdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...