Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg hadde samleie noen dager etter ferdig mens sist mens... Så tok jeg en angrepille etter 2,5 døgn.. Så gikk det et par dager og så begynte jeg å blø. Ulik mensen da det både var annen farge og så blødde jeg mindre enn jeg gjør ved vanlig mens. Men denne blødningen kom altså bare ca 2 uker etter forrige mens. Og nå har jeg blødd i over én uke(ca 9 dager!!). Når jeg har mens varer den ca 4-5 dager og den har kommet så regelmessig at jeg har kunnet stolt klokken etter den... Og så skjer dette? Hvorfor?! Noen som vet?? Anonymous poster hash: 34261...f5f
Gjest Antarctica Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg hadde samleie noen dager etter ferdig mens sist mens... Så tok jeg en angrepille etter 2,5 døgn.. Så gikk det et par dager og så begynte jeg å blø. Ulik mensen da det både var annen farge og så blødde jeg mindre enn jeg gjør ved vanlig mens. Men denne blødningen kom altså bare ca 2 uker etter forrige mens. Og nå har jeg blødd i over én uke(ca 9 dager!!). Når jeg har mens varer den ca 4-5 dager og den har kommet så regelmessig at jeg har kunnet stolt klokken etter den... Og så skjer dette? Hvorfor?! Noen som vet?? Anonymous poster hash: 34261...f5f Skudd i mørket, men jeg prøver: fordi nødprevensjon er full av hormoner som roter til de naturlige, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Noen blør før tiden og andre etter forventet mens. Det er mye hormoner og klusser til det meste.. Men greit å ta i nøden når man ikke vil bli gravid. Tok selv i august og satt inn spiral etter det. Blødd hver dag siden august så er lei nå😖 Anonymous poster hash: 8e320...cec
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #4 Skrevet 20. oktober 2015 Kan ha vært et befruktet egg som har kommet ut, men det får du aldri vite så ingen grunn til å spekulere i det. Nødprevensjon fucker til hele syklusen din, og bør aldri brukes som prevensjon. Anonymous poster hash: 69579...1ee
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #5 Skrevet 20. oktober 2015 Kan ha vært et befruktet egg som har kommet ut, men det får du aldri vite så ingen grunn til å spekulere i det. Nødprevensjon fucker til hele syklusen din, og bør aldri brukes som prevensjon. Anonymous poster hash: 69579...1ee Nei. Nødprevensjon hindrer eggløsning og fungerer ikke som en abortpille på et allerede befruktet egg. Anonymous poster hash: 9be4d...d21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå