Gå til innhold

Ny baby? Eller er han for gammel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten er 49 og har voksne barn. Mine er i barnehage/barneskolealder og kjæresten synes det hadde vært koselig med et felles.

Jeg er 36, og han er altså snart 50. Han er sprek og ser yngre ut, men jeg vet ikke helt med tanke på alderen.

Anonymous poster hash: 410a4...ee2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange har dere til sammen da?

Blir gammel far da 😨

Anonymous poster hash: dece9...91d

Skrevet

Min mening er at han er for gammel, men nå er det strengt tatt ikke min mening som teller.

Om det føles rett for DERE, kjør på. Det andre mener og tenker er klinkende likegyldig. Der er deres liv og deres barn.

Skrevet

Hadde aldri gjort det...

Anonymous poster hash: ca0bd...afe

Skrevet

Er han sprek og ung til sinns betyr det mye. Kjenner flere veldig spreke 60 åringer som godt kunne ha vært en utmerket pappa for en tiåring.

50 er jo dessuten det nye 40, og en yngre kvinne holder en mann ung lengre ;)

Anonymous poster hash: 98fe7...cac

Skrevet

Go for it!!! :danse:

Anonymous poster hash: 4b359...9b3
Skrevet

Min far var 46 da lillebror ble født for 27 år siden. Vi har aldri følt jeg har hatt en gammel pappa. Utrolig leken, morsom og god pappa. Han var mye mer tilstede enn fedrene til venninnene mine. Jeg kan ikke se at det er noe problem. Kjør på dersom det føles rett!

Min onkel ble fra som 60 åring, det er veldig sent syntes jeg, men har stortrives som småbarnspappa igjen.

Anonymous poster hash: ca504...32c
Skrevet

Jeg er 35 og er gift med en på 49 år og vi har sammen en på 8 og en på 4 år.😊

Jeg kunne godt ha fått en til med mannen min.

Om han vil så kjør på! 😊

Skrevet

Min mann var 49 da vår yngste kom, og han er en helt super far. Han er nok i fysisk mye bedre form enn de fleste pappaer i barnets klasse, og en far som virkelig følger opp ungene sine.

Kjør på!

Anonymous poster hash: ca6cf...991

Skrevet

Jeg kjenner flere godt voksne menn som ble far i den alderen :) De er spreke og klarer fint å følge dem opp :)

Skrevet

Onkelen min ble far da han var 52, og jeg har sjeldent sett noen som følger opp barnet sitt så godt som han! Han er sprek, kvikk i hodet og så oppriktig glad og interessert i det som foregår på barnets nivå at jeg kan bli helt bergtatt ❤️

Min bror ble far som 21-åring og han er kanskje ikke en dårlig far, men ikke en som følger opp og bidrar så innmari heller. Han er en uhelbredelig sofagris, og etter 2 min på trampolina eller fotballbanen må han ha seg en pause med en røyk.

I det heletatt tror jeg ikke det å være en god far handler om alder i det hele tatt. Det handler mer om innstilling og fysisk/psykisk form. Du kjenner mannen din best, og dermed er det bare du som kan bestemme om han er for gammel eller ikke 😊

Anonymous poster hash: 58991...399

Skrevet

Kjæresten er 49 og har voksne barn. Mine er i barnehage/barneskolealder og kjæresten synes det hadde vært koselig med et felles.

Jeg er 36, og han er altså snart 50. Han er sprek og ser yngre ut, men jeg vet ikke helt med tanke på alderen.

Anonymous poster hash: 410a4...ee2

Min mann var 48 da vi fikk siste. Det går veldig bra 😎

Anonymous poster hash: 6c03d...a20

Skrevet

Han er ikke for gammel!

Anonymous poster hash: 3078b...be5
Skrevet

Min mann er 62 og nybakt pappa 😊 funker veldig bra og han er en fantastisk far ❤

Skrevet

Han vet vel selv om han er for gammel? Eller er han ikke voksen nok til slike avgjørelser?

Anonymous poster hash: bf0e9...095

Skrevet

Jeg synes helt ærlig at han er for gammel ja.

Anonymous poster hash: b728e...e2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...