Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Noen som har blitt gravide før dere har kommet så langt at dere flyttet sammen? Og hvilke utfordringer møtte dere? Anonymous poster hash: 983c6...42b
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Ja Ble alenemor Anonymous poster hash: e7bf7...731
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Har prøvd og det gikk helt fint. Vi kjente hverandre veldig godt. Tror ikke vi har hatt utfordringer som er veldig ulik andre nybakte foreldre. Anonymous poster hash: 18a51...a66
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Ja. Ble gravid bare 3 mnd etter vi ble kjærester. Utfordringen var at han ikke hadde barn og ikke var helt mentalt klar... flyttet sammen når jeg var 3 mnd på vei (kan si vi heiv oss rundt og solgte leiligheten hans og kjøpte hus sammen). Er 9 år siden, gift på 5 Året og fikk et barn til sammen.
QueeenBeee Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Har nå vært sammen i 10 år. Gift i 3 og har 3 barn sammen. Som til alle andre har det vært litt opp og ned, men stort sett har det vært opp
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Ja. Ble gravid bare 3 mnd etter vi ble kjærester. Utfordringen var at han ikke hadde barn og ikke var helt mentalt klar... flyttet sammen når jeg var 3 mnd på vei (kan si vi heiv oss rundt og solgte leiligheten hans og kjøpte hus sammen). Er 9 år siden, gift på 5 Året og fikk et barn til sammen. Så du hadde barn fra før? Hvor gammel? Og taklet han/hun der bra?:-) Anonymous poster hash: 983c6...42b
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Har nå vært sammen i 10 år. Gift i 3 og har 3 barn sammen. Som til alle andre har det vært litt opp og ned, men stort sett har det vært opp Så herlig :-) Anonymous poster hash: 983c6...42b
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. oktober 2015 #8 Skrevet 19. oktober 2015 Ja. Ble gravid bare 3 mnd etter vi ble kjærester. Utfordringen var at han ikke hadde barn og ikke var helt mentalt klar... flyttet sammen når jeg var 3 mnd på vei (kan si vi heiv oss rundt og solgte leiligheten hans og kjøpte hus sammen). Er 9 år siden, gift på 5 Året og fikk et barn til sammen. Så du hadde barn fra før? Hvor gammel? Og taklet han/hun der bra?:-)Anonymous poster hash: 983c6...42b Hadde ei jente som ble 2 når vi ble sammen. Det gikk strålende, han behandlet henne som sin egen fra dag 1. Han syns nok det var skummelt, forståelig nok, men det gikk seg til! Han har aldri behandlet de ulikt og stiller opp på like mye for de begge. Tror det var ganske avgjørende for både henne og meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå