Gå til innhold

Er du kroppsvekten din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her inne kan si at de ikke definerer seg selv som vekten de er? Jeg syns det virker som om mange slanke er veldig opptatt av at de er slanke og at mange overvektige er det samme. 

Anonymous poster hash: 7d30e...f63
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg veier, så tør påstå at jeg ikke er kroppsvekten min...

Hadde jeg vært det så hadde jeg nok kjøpt nye batterier til vekten igjen for lenge siden :) jeg er helt normal (i mine øyne hvertfall).

Anonymous poster hash: 053dd...b00

Skrevet

Jeg er overvektig, trives ikke med det, men er ikke så enkelt å gå ned.

Jeg føler meg ikke overvektig når jeg ikke ser profilen min.

I hodet mitt er jeg ikke overvektig. Men jeg vet at jeg er det.

Så jeg er vel egentlig ikke kroppsvekten min.

Anonymous poster hash: 03811...5d8

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skjønte hva du mente... Men jeg blir ihvertfall påvirket av vekten min. Jeg er jojo slanker. Når jeg er stor føler jeg meg uvel, stygg og fæl. Jeg vil ikke at noen skal se meg. Blir deppa, innadvendt og usosial.

Når jeg er nede i vekt blir jeg utadvendt. Strutter av selvtillit, føler meg flott og sterk...

Skulle ønske jeg greide å holde meg slank, men med spiseforstyrrelse er ikke det så enkelt...

Anonymous poster hash: aa93a...057

Skrevet

Ja, dessverre. Jeg er en av de overvektige som er veldig klar over at jeg er nettopp det; overvektig.

Jeg begynte å trene etter påske i år, og trener nå 4-5 ganger per uke, og selv om det ikke har hatt så mye å si på vekta, har det hjulpet på selvtilliten. 'Fat & Fit' føles hakket bedre enne bare 'Fat'...

Anonymous poster hash: 971b4...c71
Skrevet

Jeg er overvektig, men har "alltid" vært slank. Jeg glemmer litt hvor stor jeg er.. går inn I butikker og ber om topper I medium. "Tror du medium passer?" Spør ekspeditrisen forsiktig 😂 Flaut..

Så.. jeg er tykk men tror liksom jeg er slank.. 😄

Anonymous poster hash: 3e6fc...596

Skrevet

Jeg har sett normal ut hele oppveksten, men så gikk jeg opp 10-15 kg. Nå har jeg gått ned 11 og føler at jeg er på vei tilbake. Har føltes ut som om jeg var i noen andres kropp. Det var ikke meg og være så stor.

Anonymous poster hash: f56e8...9f2

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er overvektig, men har "alltid" vært slank. Jeg glemmer litt hvor stor jeg er.. går inn I butikker og ber om topper I medium. "Tror du medium passer?" Spør ekspeditrisen forsiktig 😂 Flaut..

Så.. jeg er tykk men tror liksom jeg er slank.. 😄

Anonymous poster hash: 3e6fc...596

Kjenner meg litt igjen her! Min "opprinnelige" voksenstørrelse var 38. Men da var jeg ca 19 år...

Mange år, mange barn og mange kilo senere finner jeg igjen disse 38-plaggene i kriker, kroker og gjemmer. Og jeg lurer: Hvilken pygmé er det som bor hos oss i smug, og handler inn masse bittesmått tøy?!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...