Gå til innhold

Anbefal meg en hobby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en hobby. Hva ville du anbefalt meg å drevet med på hobbybasis.

Anonymous poster hash: a1ad2...c10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo litt på hva du liker da🙈

Anonymous poster hash: cda9d...472

Skrevet

Kor:-) evt dansekurs? Jeg går fortsatt på turn og jeg er 36 år ;-) kjekkeste jeg vet! Pistolskyting 1 gang i uka også:-) hva med kampsport?

Anonymous poster hash: d4e96...f64

Skrevet

Makramé er det neste store.

Anonymous poster hash: ac044...65b
Skrevet

Makramé er det neste store.

Anonymous poster hash: ac044...65b

Minner meg litt om armbånd vi knyttet da jeg var liten.

Det var kjekt.

Skrevet

Fargelegging er jo in nå...

Ellers er jo trening veldig populært... Og sunt...

Strikking, hekling og brodering er også i vinden...

Hva med interiør?

Anonymous poster hash: 1e9f7...188

Skrevet

Du gir litt få opplysninger. Vil du ha en hobby du kan drive med hjemme, etter barnas leggetid? Sammen med barna? Ute av hjemmet? Fysisk trening? Sammen med andre? Alene?

Skrevet

Jeg kommer ikke med noen hint i noen retning, for jeg vil ikke bli låst til noe, jeg vil bare høre hva folk vil anbefale uten å vite hva jeg liker.
Jeg trenger litt "ut-av-boksen-tenkning".
Jeg vet godt hva jeg liker, men jeg trenger å bevistgjøres litt andre ting :)

Syns alt som er kommet til nå er gode tips, 

Keep them commin :D

HI

Skrevet

Bueskyting

Redesigne klær/vesker/sko

Glassmaling

Fugletitting

Baking

Scrapping

Kortlaging

Leirdueskyting

Jakt

Fisking

Puslespill

Riding

Dyrke grønnsaker/frukt

Skrive dikt

Lære deg et instrument

Synge

Danse

Anonymous poster hash: 1e9f7...188

Skrevet

Jeg liker ridning, alt med hund (lydighetsøvelser, gå tur, "hjernetrim"), strikking, fargelegging, pilates.

Skrevet

Jeg har faktisk tenkt mer og mer på pistoltrening. Liker litt konkurranse og nøyaktighet.

Ellers er jeg veldig glad i mennesker så frivillighetsarbeid ligger mitt hjerte nært. Da har man besøkstjeneste hos Røde kors, div suppe kjøkken, utdelinger hos div organisasjoner osv. Man kan bli støttekontakt osv.

Gå et malerikurs.

Begynn å spille i et korps (omså lære seg å spille et instrument fra schratch).

Ting som ikke krever så mye er jo lese bøker og bli med i en leserinnlegg. Strikke. Div pandurohobby ting.

Anonymous poster hash: d5b1f...3a5

Skrevet

Sjakk

Anonymous poster hash: dbbd8...dae

Skrevet

Igår lage jeg dyr til en bondegård. Saget, filte og koste meg med alt i snekkerbua til mannen. Hadde glemt hvor gøy slikt egentlig er, så dette skal jeg gjøre mere av. Idag ble dyra ferdig malt og lakket.

Jeg og ungene har masse fargebøker liggende, så disse sitter vi med når vi får lyst.

Jeg har masse tegne og malesaker. Jeg holdt endel på med slikt tidligere, nå så strekker ikke tiden helt til. Men veldig deilig å kunne la tankene bare fare mens jeg tegner.

I sommer laget jeg endel smykker. Alt fra fiskekroker til cernitt.

Jeg har bygd opp drivhuset mitt som forsvant i en storm for noen år siden. Nå kan det ikke blåse bort. Nå som det ikke er noe i det blir det brukt som vinterhage. Ungene storkoser seg der, nesten som en ekstra stue når en unge med venner ønsker å være litt i fred fra de andre. Jeg har lagt kortstokk og småspill der, og jeg har funnet ut kabal er gøy igjen.

Til våren forsvinner hagemøblene ut og rare vekster inn. Jeg og ene barnet sår rare ting. Vi ahr litt tomater og agurker, men vi skal ha endel unormale ting. Vi fikk til flere slag med meloner for noen år siden, det skal skal prøves igjen. Bønner som var en halv meter lange fikk vi også, de var så kule. Ungene syns det var så gøy å ha rare ting i matboksen her dag.

Blomster og fine ting er ikke meg, men prøve rare og anderledes ting er mere meg. Jeg trodde ikke jeg hadde grønne fingre, men de har vist seg å være litt grønne. Blomster dreper jeg bare, men ikke ting i drivhuset.

Anonymous poster hash: 93f2d...86f

Skrevet

Jeg myrder også alle blomster og planter i min varetekt. Så drivhus er bortkasta, men kanskje det er noe for deg?

Så synger jeg, spiller piano og har begynt å lære meg litt på fiolin. Klinger helt ræva, men det er morsomt!

Anonymous poster hash: 15021...15e

Skrevet

Mine greier er krimbøker og kampsport ;) Anbefaler begge deler :)

Anonymous poster hash: 67327...cf1

Skrevet

Hjelpekorps!

Anonymous poster hash: e2fbc...3df

Skrevet

Slår et slag for onani jeg!

Anonymous poster hash: 4a330...ce7

Skrevet

Jeg kobler av med brodering, lesing og matlaging.

Kjekt å ha endel middager og bakst i frysa.

Skrevet

Bli fotballtrener for barna, eller begynn med en lagidrett selv.

Børst støv av en fritidsaktivitet du likte som barn, det er ingenting som slår en morsom aktivitet sammen med andre!

Selv bruker jeg tiden på strikking, bøker, kaker og hage. Liker egentlig å pusle store puslespill, men sliter med å finne tid og rom til det for tiden.

Skrevet

Her var jo så mange gode forslag!
Har en del hobbyer fra før, men de har dessverre støvet litt ned i det siste, så vet ikke om jeg kanskje skulle prøvd noe helt nytt, for føler jo jeg må henge fingrene i noe annet enn bare å vær mamma i permisjon om dagen.

Hobbyene mine er:
-Lesing (leser mye, men liker ikke krim, liker fantasy og biografier).

-Maler og tegner en del (ikke voksen fargelegging som er så inn nå, men fra bunnen selv) Lager en del malerier.

-Lager nøkkelringer av cernitt/fimo om jeg av og til selger.

-Lager smokkesnorer..Jada, gøy det, men det er jo alltid noen som får baby.

-Jeg elsker å lage mat, og kaaaaker :D

-Så lærer eg meg nederlansk :P

SÅ det var mine hobbyer.

Ingen trening :( Jeg har såpass sterk astma at jeg ikke få trene av legen, for jeg ender jo bare opp syk, men kanskje jeg skulle begynt med yoga?

Jeg skule gjerne sydd, har en symaskin, men den kommer aldri  bruk.
Så det er nok ikke det jeg bør starte med.
Strikking og hekling kunne jeg tenkt meg ja, men ønsker jo å bli kjempeflink med en gang.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...