Gå til innhold

Om du tror veninna di sin mann er homo

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør du da? 

Jeg er nesten sikker, men har ikke bevis. De har vært sammen siden de var 15 år og er 26 nå, så hun kjenner ikke til noe annet. Jeg er en forholdsvis ny venn for henne.

Anonymous poster hash: bf13f...d2f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får mannen min til å legge an på ham, selvsagt, og tar bilder av dem in flagranti.

Ærlig talt, skal du legge pølsefingrene dine i andres sexliv, altså?

Skrevet

Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre noe med det?

Anonymous poster hash: c0b65...e8c
Skrevet

Bare nysgjerrig på hvorfor du tror det? Er han feminin? Min mann er litt "femi";-) men er likevel mannemann:-)

Anonymous poster hash: c50da...ab6

Skrevet

Hvorfor er det ditt ansvar å finne ut av det, eller løse dette "problemet"?

Skrevet

Jeg gjør overhodet ingenting!

Homofile menn har levd i heterofile forhold til enhver tid, de kan bli glad i en kvinne og leve et godt liv sammen med en kvinne fordi de ikke ønsker å leve ut sin homofile side. Så lenge han behandler henne bra og de har et godt forhold spiller det vel overhodet ingen rolle for deg....

Anonymous poster hash: 9b7dc...e86
Skrevet

Hm... Vrient... Har en venn som var sammen med ei dame i årevis. Plutselig gjorde hun det slutt. Viste seg at hun var lesbisk og hadde hatt et forhold på si i lengre tid. Han ble knust. Han skulle nok ønsket at noen tipset han, så han ikke kastet bort så mange år med en som ikke var riktig for ham...

Har de barn? Eller planlegger? Kanskje du kan snakke med ham om det? Kanskje han ikke tør innrømme det for seg selv, og trengernoen til å presentere tanken for ham. Ikke alle som våger å innse det selv... Det blir på en måte for skummelt. Men før eller siden vil det for mange bli for sterkt.

Men samtidig er det jo ikke så greit å blande seg inn i andres liv slik...

Anonymous poster hash: bcb98...06d

Skrevet

Ikke alle menn er utro slasker. Så om mannen rydder, vasket og tar sin del av unger og hus så trenger det ikke å bety at fyren er homse 😂😉

Men sånn helt alvorlig så har jeg en bekjent som er super femi og ALLE var skråsikre på at fyren var homse. Han var liksom steriotypen av en hmofil. Når han fikk dame så fikk alle sjokk og sjokke har vel ikke lagt seg enda selv om det er 15 år siden 😂 men jeg er faktisk 100 % sikker på at han er hetro selv om han er veldig femi. Han er dessuten veldig klar over det selv, men han bryr seg fint lite 😊

Skrevet

Så du har en forholdsvis ny venninne. Du er sikker på at mannen hennes er homo. Du mener at dette er din sak og at du skal gjøre noe med dette. Du skal lete etter bevis.

Really?

Gjest Antarctica
Skrevet

Kanskje hun foretrekker homser. Flinke med interiør og gode social skills må jo telle?

Skrevet (endret)

Så du har en forholdsvis ny venninne. Du er sikker på at mannen hennes er homo. Du mener at dette er din sak og at du skal gjøre noe med dette. Du skal lete etter bevis.

Really?

Enig, dette høres ut som dagens mest søkte konklusjon :lol: .

Forventet i det minste avsløringer om at venninnens mann var tatt på fersken alene med en mann her...

Og til og med da, så hadde jeg nok sveipet innom tanken på at mannen kunne være bifil før jeg hoppet videre ;).

Endret av Virginia!
Skrevet

Eller så kan det jo hende at mannen er bi, og kona vet om det, og syns det er greit?

Du vet at det finnes mennesker som liker begge kjønn?

Anonymous poster hash: 56ac0...09b

Skrevet

Her inne er menn homser ved å ha litt femi takter, mens de hetro damene dagdrømmer om jentesex...

Anonymous poster hash: 8c853...b08
Skrevet

Haha.. jeg hadde likt om min venninde fortalte meg det. Nettopp fordi dette skjedde meg. Alle gikk å pratet om at de trodde han var homo. Det ble over mellom oss og 6 mnd etter sto han frem som homofil. Om jeg hadde blitt fortalt hva de andre tenkte om han kunne jeg pratet med han slik at han kanskje (mest sansynlig ikke) var så trygg på meg at jeg kunne hjelpe han videre. Nettopp fordi dette har vært veldig tungt for han!

Anonymous poster hash: 2323f...7c3

Skrevet

Hvorfor tror du det da?

Jeg har en litt femi kjæreste, og han ser litt homofil ut, blir alltid sjekket opp av homofile. Og han har mest jente venner. Men tro meg denne mannen er ikke homofil. Men jeg kan skjønne hvorfor andre kan tro det.

Anonymous poster hash: 81404...83b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...