Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 For første gang, fikk intravenøst noe som skulle roe med tarmene. Fikk beskjed om og ikke kjøre bil på en time. Har vært så trøtt i hele dag, helt utslitt.. Sovet masse. Er det vanlig? Anonymous poster hash: ba54e...543
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Hva fikk du da? Buscopan? Anonymous poster hash: 86ae1...413
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Hva fikk du da? Buscopan? Anonymous poster hash: 86ae1...413 Aner ikke. Kan man få så mye forskjellig? Anonymous poster hash: ba54e...543
Gemini77 Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 MR av tarmen? Jeg fikk sprøyte for å roe tarmene, kontrastvæske og måtte drikke noe greier. Trøtt var jeg ikke men syk som jeg knapt har vært før. Grusomt. Lå og spøy som en gris i mange timer etterpå og greide knapt å løfte hodet. Føltes som gift i hele kroppen.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 MR av tarmen? Jeg fikk sprøyte for å roe tarmene, kontrastvæske og måtte drikke noe greier. Trøtt var jeg ikke men syk som jeg knapt har vært før. Grusomt. Lå og spøy som en gris i mange timer etterpå og greide knapt å løfte hodet. Føltes som gift i hele kroppen. MR av bekkenet. Huff. Hørtes ikke bra ut:( blei ikke syk..Bare veldig sliten og trøtt. Anonymous poster hash: ba54e...543
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Du får Buscopan for at tarmen ikke skal bevege seg så mye at det blir forstyrrelser på bildene. Grunnen til at man ikke skal kjøre bil er at det kan påvirke synet ditt for en kort stund. Evnen til å bedømme avstand spesielt. Det skal ikke vare noen grunn til at du skal bli trøtt av Buscopan. Kanskje var du spent før undersøkelsen og er rett og slett litt utlada nå? Anonymous poster hash: eb5e0...b99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå