Gå til innhold

Lateks eller silikonsmokk?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken smokkefasong er best? Til nyfødt

 

Anonymous poster hash: abec9...bd7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du bare må prøve deg frem. Min nyfødte tok avent sin i silikon 0-2 mnd. Ikke den som var 0-6 mnd. Plutselig nekta han smokk. Så ville han ta mam sin i lateks.

 

Anonymous poster hash: 158c5...4dd

Skrevet

Mam silikon, han har akkurat gått over til 6+mnd. Silikon er veldig enkel å desinfisere. Utrolig praktisk den plastboksen smukkene kommer i :)

Skrevet

Min var mest glad i en lateks nyføttsmokk greie vi kjøpte på babyshop. Var bare den han ville ha leeeeenge. Så helt malplassert ut med den lillesmokken ettervert som ansiktet vokste. Nå vil han storsett ha alt, men kanskje helst standard solikon mamsmokk

 

Anonymous poster hash: 96a58...b35

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...