Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Og hvilken smokkefasong er best? Til nyfødt Anonymous poster hash: abec9...bd7
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Tror du bare må prøve deg frem. Min nyfødte tok avent sin i silikon 0-2 mnd. Ikke den som var 0-6 mnd. Plutselig nekta han smokk. Så ville han ta mam sin i lateks. Anonymous poster hash: 158c5...4dd
Gjest Muji81 Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Mam silikon, han har akkurat gått over til 6+mnd. Silikon er veldig enkel å desinfisere. Utrolig praktisk den plastboksen smukkene kommer i
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Min var mest glad i en lateks nyføttsmokk greie vi kjøpte på babyshop. Var bare den han ville ha leeeeenge. Så helt malplassert ut med den lillesmokken ettervert som ansiktet vokste. Nå vil han storsett ha alt, men kanskje helst standard solikon mamsmokk Anonymous poster hash: 96a58...b35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå