Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg er så lei så lei av samboeren min.. Føler at jeg ikke kan leve resten av livet mitt slik jeg har det nå.. Men så er det barna da.., og økonomien. Jeg har kommet dit at jeg kikker på bolig, men jeg tror likevel at det vil ta mange år før jeg tør fullføre noe.. Mannen er snill og vi er gode venner. Men han er også egoistisk og står han mellom to prioriteringer velger han aldri noe som ville gledet meg. Det er alltid han først. Jeg irriterer meg mer og mer over småting, og jeg føler vi bryter hverandre ned fremfor å løfte hverandre opp. Så dere som har vært gjennom brudd; når visste dere at forholdet var over? Anonymous poster hash: 85345...e13
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Når jeg la meg og grein hver kveld fordi jeg var så sinnsykt lei av han. På grensa til deprimert. Har aldri angret. Anonymous poster hash: 5ab5c...aed
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg er så lei så lei av samboeren min.. Føler at jeg ikke kan leve resten av livet mitt slik jeg har det nå.. Men så er det barna da.., og økonomien. Jeg har kommet dit at jeg kikker på bolig, men jeg tror likevel at det vil ta mange år før jeg tør fullføre noe.. Mannen er snill og vi er gode venner. Men han er også egoistisk og står han mellom to prioriteringer velger han aldri noe som ville gledet meg. Det er alltid han først. Jeg irriterer meg mer og mer over småting, og jeg føler vi bryter hverandre ned fremfor å løfte hverandre opp. Så dere som har vært gjennom brudd; når visste dere at forholdet var over? Anonymous poster hash: 85345...e13 Prøv terapi. Høres ut som dere bare har gått litt i stå Anonymous poster hash: 4ec5a...5b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå