Gå til innhold

Om mannen din..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ereksjon av noe dere ser på tv sammen. En annen dame.. Hvordan reagerer du da?

Jeg tar ganske lett på det, men om det hadde skjedd ofte så hadde jeg kanskje syns det hadde vært trist.

Anonymous poster hash: 42472...870

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri lagt merke til at han har fått ihvertfall...

Anonymous poster hash: 00e33...87a

Skrevet

Har aldri opplevd det med noen av dem jeg har vært sammen med så jeg vet ikke hvordan jeg hadde reagert.

Skrevet

Aldri lagt merke til. Han ser mest nyheter å dokumentar.

Skrevet

Hadde overhode ikke brydd meg om det, er fullstendig klar over at det finnes milliarder av kvinner som er penere enn meg 😊

Skrevet

Hm... Jeg har aldri lagt merke til at han har fått det noen gang... Hadde ikke syntes det hadde væt noe kjekt. Tenker at det er greit at han synes andre damer er sexy, men at han tenner på de av å se de på tv er litt rart? Eller?

Anonymous poster hash: 7cbdf...6f3

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det kanskje ville være på tide å skru av TVen hvis jeg var mer opptatt av å stirre på skrittet til mannen min enn av det som var på skjermen.

Evt bytte kanal.

Skrevet

Aldri opplevd eller lagt merke til det. Hadde jeg sett det så hadde jeg ikke sagt noe eller hinta til at vi skulle komme oss i senga :)

Anonymous poster hash: 30d0a...5ec
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Spurte min mann nå, han får ikke stiv penis av å se andre damer på TV heller ikke om de er uten klær.

Anonymous poster hash: d641c...af4

Skrevet

Han sier han ikke bruker å få det, med mindre jeg står foran tven.

Anonymous poster hash: 93cf5...77a

Skrevet

Mannen min får ereksjon hele tiden, så jeg hadde ikke tenkt over hvorfor han fikk det. Med mindre han fortalte meg at det var pga en annen dame, og DET hadde jeg syntes var dårlig gjort.

Anonymous poster hash: ef603...ed8
Skrevet

Har aldri sittet og glodd i skrittet til mannen når vi ser på tv så det aner jeg ikke...

Skrevet

Aldri opplevd. I hvertfall ikke lagt merke til.

Anonymous poster hash: ca090...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...