Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Har dere tatt quizen øverst på siden her? Hva tenker du om resultatet? Anonymous poster hash: bbcdd...03d
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Tenker at det er noe galt med resultatet. Jeg fikk at jeg kom til å bli en for streng foreldre. Og jeg svarte ikke strengt resultat på et eneste av spørsmålene. Og tenåringen min sier at jeg finnes ikke streng. Her så oppdrar jeg tenåringen, med den at så lenge tenåringen gjør som den skal, og ikke finner på noe tull, så får og tenåringen ganske frie grenser. Men blir det tull, så blir det bare strengere. Nå er tenåringen snart 15 år, og ennå ikke noe tull. Og tenåringen min forteller meg alt, og vi har et veldig åpent og godt forhold. Anonymous poster hash: 07d24...8e0
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg fikk at jeg hadde en god balanse ifht foreldrerollen,så ville få trygge tenåringer. Nå har jeg loset 2 stk gjennom tenårene og det har gått fint. Likevel er jeg lettere nervøs når jeg om få år har nok en tenåring i hus. Anonymous poster hash: 54f36...6f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå