Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Min baby er nå 10mnd. Helt siden han flyttet ut fra livmora mi får han aldri nok mat. Han kan spise og spise under ett måltid så det er vi som foreldre som må si at nå er det nok. Han har gulpet mye som liten og gulper fortsatt noe nå selv om han spiser mer vanlig mat. Trolig fordi han spiser for mye?!. Jeg trodde liksom babyer viste tegn selv på at de er mette? Han kan spise ett helt middagsglass men han hadde glatt spist mer om han hadde blitt tilbudt mer. Tar vi fra han maten da han er mett er det greit så han spiser bare for å spise ikke fordi han er sulten nødvendigvis. Flere som har slike matvrak?😉 Anonymous poster hash: 63ac9...865
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Alle mine 3 har vært sånn. Vært store babyer på rundt 8 kg ved 3 mnd alder. Har da bare fått morsmelk så de har hatt næringsvett. De kunne spise store porsjoner med grøt og middag. Ble stortsett alltid tomt i skåla og de virket fornøyd. Gikk seg til etterhvert. Nå er de to eldste aktive gutter med normal vekt og spiser helt normale mengder. Minstemann er kun 4 uker, men spiser godt ham også. Jeg ammer, men har pumpa meg og gitt flaske ved et par anledninger og da har det gått ned ca 180ml og han har ikke gitt seg før det var tomt i flaska så gudene ved hvor mye han egentlig spiser. Har da virka fornøyd etter 180ml og tom flaske. Gulper enAlle mine 3 har vært sånn. Vært store babyer på rundt 8 kg ved 3 mnd alder. Har da bare fått morsmelk så de har hatt næringsvett. De kunne spise store porsjoner med grøt og middag. Ble stortsett alltid tomt i skåla og de virket fornøyd. Gikk seg til etterhvert. Nå er de to eldste aktive gutter med normal vekt og spiser helt normale mengder. Minstemann er kun 4 uker, men spiser godt ham også. Jeg ammer, men har pumpa meg og gitt flaske ved et par anledninger og da har det gått ned ca 180ml og han har ikke gitt seg før det var tomt i flaska så gudene ved hvor mye han egentlig spiser. Har da virka fornøyd etter 180ml og tom flaske. Gulper en del, og det som kommer ut er vel overskuddet som ble for mye antar jeg. :-) del, og det som kommer ut er vel overskuddet som ble for mye antar jeg. :-) Anonymous poster hash: b54d1...dc6
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Vet ikke hva som skjedde med innlegget mitt, men jeg prøver igjen jeg: Alle mine 3 har vært sånn. Vært store babyer på rundt 8 kg ved 3 mnd alder. Har da bare fått morsmelk så de har hatt næringsvett. De kunne spise store porsjoner med grøt og middag. Ble stortsett alltid tomt i skåla og de virket fornøyd. Gikk seg til etterhvert. Nå er de to eldste aktive gutter med normal vekt og spiser helt normale mengder. Minstemann er kun 4 uker, men spiser godt ham også. Jeg ammer, men har pumpa meg og gitt flaske ved et par anledninger og da har det gått ned ca 180ml og han har ikke gitt seg før det var tomt i flaska så gudene ved hvor mye han egentlig spiser. Har da virka fornøyd etter 180ml og tom flaske. Gulper en del, og det som kommer ut er vel overskuddet som ble for mye antar jeg. :-) del, og det som kommer ut er vel overskuddet som ble for mye antar jeg. :-) Anonymous poster hash: b54d1...dc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå