Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 13 mnd siden fødselen. Hadde en god opplevelse og alt gikk fint. Ingen klipping eller revning. Føler meg enda ikke normal når vi har sex. Jeg er blitt trangere og det er fortsatt litt ubehagelig ved penetrering. Samboer er heldigvis forståelsesfull og presser meg aldri, men ha fleiper med at det er "tørketid". Når ble det normalt for deg å ha sex etter fødselen? Erfaringer som kan forbedre situasjonen? Vi har sex en gang i uka,men jeg føler ikke samme nytelse som før. Anonymous poster hash: 384fa...9bd
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 13 mnd siden fødselen. Hadde en god opplevelse og alt gikk fint. Ingen klipping eller revning. Føler meg enda ikke normal når vi har sex. Jeg er blitt trangere og det er fortsatt litt ubehagelig ved penetrering. Samboer er heldigvis forståelsesfull og presser meg aldri, men ha fleiper med at det er "tørketid". Når ble det normalt for deg å ha sex etter fødselen? Erfaringer som kan forbedre situasjonen? Vi har sex en gang i uka,men jeg føler ikke samme nytelse som før. Anonymous poster hash: 384fa...9bd Ammer du? I så fall bruk glidemiddel. Ammer man har man ofte tørre slimhinner pga hormoner. Anonymous poster hash: 0279f...f4e
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Ja,ammer 3 ganger i døgnet. Merkes på slimhinnene ja,men er like tørr nå som da jeg ammet 10 ganger i døgnet,skulle tro det avtok litt? Bruker glidemiddel Anonymous poster hash: 384fa...9bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå