Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Det ser ut som om mange tror at det er gratis å lese reklamefinansierte aviser, se reklamefinansiert tv osv. Det er jo ikke det. Du betaler bare på en annen måte. Du betaler ved å la deg "hjernevaske" til å bruke penger på produkter du ellers ikke ville kjøpt. I snitt øker reklamepåvirkningen forbruket ditt mer enn det ville gjort å betale for tjenesten. Du merker det bare ikke. Anonymous poster hash: 724bb...5e1
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Ok, dette var jo "nyttig" info... Anonymous poster hash: 4c34b...7d9
Berta_78 Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Takk for denne innføringen i markedsføring for barnehagebarn.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Takk for denne innføringen i markedsføring for barnehagebarn. Problemet er at det virker som om 90% av befolkningen burde gått barnehagen om igjen hvis det var der de skulle lært det. De snakker som om de tror det ikke gjelder dem selv. Anonymous poster hash: 724bb...5e1
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Beklager, men jeg skjønner ikke hva du vil frem til? Anonymous poster hash: ae8ee...c4c
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg vil tro nesten "de fleste" ikke tenker bevisst over det Hi skrev i hovedinnlegget. Om man diskuterer det med folk så kommer det jo frem at de forstår det er slik, men likevel er det forbausende mange som likevel hevder at de aldri lar seg påvirke av reklame og at de leser avisene og annet "helt gratis". Noen synes å leve i en verden av fornektelse. Pussig nok som regel de samme som alltid får med seg nyeste produkter, har kjøpt div. på butikken uten å forstå hvorfor de kjøpte det, men det så jo bare såååå godt ut akkurat da Anonymous poster hash: 2c9be...980
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Ikke minst lar vi oss hjernevaske til å kjøpe "søppelmat" via de kommersielle kanalene. Dette skulle ihvertfall vært forbudt. Det er jo direkte helseskadelig. Anonymous poster hash: ecbc7...51c
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2015 #8 Skrevet 20. oktober 2015 ? Du kjenner deg litt igjen i farlige big pharma diskusjoner også, kanskje? Anonymous poster hash: d364c...dc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå