Gå til innhold

tips til billig bursdagsfeiring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt fyller 3 år snart,og jeg har helt skrapa økonomi om dagen. Fordi alle i barnehagen prater mye om sine feiringer,er jo dette noe mitt barn prater mye om også,og gleder seg til.

Trenger ikke være noe digert og fancy.

Det blir både voksne og barn,siden jeg slår sammen familie og venner(inviterer ikke hele barnehagen). Totalt blir vi rundt 20stk. Vi skal ha det her hjemme.

Vil du dele dine beste tips?

Anonymous poster hash: 06cb2...289

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt beste tips! Spør om både mor og svigermor (eventuelt andre) kan bake en kake å ta med! Litt skryt feks at de jo baker verdens beste sjokoladekake som alle skryter av, hjelper veldig!

En isboks med tre farger tines litt. Velt den over på et fat, strø over med seigmenn og nonstop og tre lys på toppen!

Send ut sms med invitasjon. Vi pleier ha selskap etter middagstider en søndag. Så presiserer vi at det "blir servert kaffi og kaker", da spiser folk middag før de kommer.

Ballonger og noen kule servietter!

Anonymous poster hash: 911d6...868

Skrevet

Mitt beste tips! Spør om både mor og svigermor (eventuelt andre) kan bake en kake å ta med! Litt skryt feks at de jo baker verdens beste sjokoladekake som alle skryter av, hjelper veldig!

En isboks med tre farger tines litt. Velt den over på et fat, strø over med seigmenn og nonstop og tre lys på toppen!

Send ut sms med invitasjon. Vi pleier ha selskap etter middagstider en søndag. Så presiserer vi at det "blir servert kaffi og kaker", da spiser folk middag før de kommer.

Ballonger og noen kule servietter!

Anonymous poster hash: 911d6...868

Takk for tips :-)

Min søster har tilbydd seg å bake en kake,og selskapet blir en søndag ettermiddag :-)

Skal høre med min mor også :-)

Barna mine har BR-kort,så jeg tenkte å høre der om å få med et par ballonger når jeg henter ut gaven :-) De pleier jo å pynte gavene med ballong,iallefall her jeg bor :-)

Har meldt oss inn i den kiwi bursdagsgreia også,så får noen tallerkener og servietter og slikt der :-)

Finnes det billigere brus enn first price?

Godteri skal vi ikke ha,annet enn kakene. Så det blir ingen utgift. Men en 3åring tenker kanskje ikke stort over hva som blir servert? De er vel opptatt av pakkene og evt kaker?

Skrevet

De har billige ballonger og annet bursdagsstasj på Nille og Europris.

Engangstallerker og kopper er dyrt, bruk vanlig vaskbart servise i stedet.

Dersom du skal ha varmmat er pølser med brød/lompe billig.

Server rød og gul saft i mugger, billig og bra nok til små barn. Trenger ikke egne drikkefalsker/poser/kartonger. Det er også DYRT.

De voksne kan drikke kaffe og te (te er det billigste du kan få tak i av drikke foruten vann fra springen)

Popcorn er billig snacks

Lykke til :)

Anonymous poster hash: baac3...5cf
Skrevet

De har billige ballonger og annet bursdagsstasj på Nille og Europris.

Engangstallerker og kopper er dyrt, bruk vanlig vaskbart servise i stedet.

Dersom du skal ha varmmat er pølser med brød/lompe billig.

Server rød og gul saft i mugger, billig og bra nok til små barn. Trenger ikke egne drikkefalsker/poser/kartonger. Det er også DYRT.

De voksne kan drikke kaffe og te (te er det billigste du kan få tak i av drikke foruten vann fra springen)

Popcorn er billig snacks

Lykke til :)

Anonymous poster hash: baac3...5cf

Tusen takk for tips :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...