Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Som ikke er oppdaget før ganske nylig. Denne skavanker gjorde meg nokså syk, og jeg har vært sykmeldt lenge. Er nå på tur tilbake til jobb, heldigvis! Men denne skavanker min... Oppfatter du det som en sykdom? Teit spørsmål, jeg føler meg jo ikke syk, men feilen er der og den er ikke mulig å reparere. Den gir meg noen hindringer, men i hverdagen fungerer jeg normalt. Hvertfall etter hvert, håper og tror jeg... Anonymous poster hash: e27af...c6d
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Vet ikke hva det er så umulig å si. Kanskje mer riktig å kalle det et skjult handikap? Anonymous poster hash: 80054...368
TPK Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Ikke lett å svare på når du ikke sier hva det er! Mwn jeg tenker i utgangspunktet nei, det er ikke en sykdom.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Det er litt vansklig å si når vi ikke vet hva det er. Anonymous poster hash: 82a5e...fdc
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Må nok få litt mer info Anonymous poster hash: b72ea...8ca
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 Det er forskjell på sykdom og skade. MEN forskjellen forøvrig ligger vel egentlig i om hvordan det påvirker hverdagslivet ditt. OG jeg har en forventning til meg selv (jeg har en skade) om at jeg skal gjøre alt i min makt for å være så bra som mulig! Skjulte "mangler" må man selv bli enig med seg selv om man skal fortelle omgivelsene om. Jeg har valgt å være åpen. Jeg ser ut som en skikkelig spreking og er ikke sen om å engasjere meg i ting. Det betyr ikke at jeg har helse til å ta på meg verv, men bidra kan jeg! Anonymous poster hash: a3a96...ef6
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Det synes ikke. Lever som normalt, men det begrenser til en viss grad fysisk aktivitet, selv om jeg nok er nokså utholdende i mitt eget tempo. Det har ingen diagnosenavn, som f.eks epilepsi. Det finnes bare en lengre forklaring, som jeg ikke husker. Ja, skjønner det er vanskelig å svare og har ikke lyst til å utbroderte da jeg ikke ønsker å bli igjenkjent. Går for at det ikke er sykdom ;-) Anonymous poster hash: e27af...c6d
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #8 Skrevet 19. oktober 2015 Det er vel slikt man i folketrygden kaller en lyte. Anonymous poster hash: 42900...09d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå