Gå til innhold

Julegave til foreldre som har alt? Janus Rav genser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller en dab radio? noen andre forslag? Har ikke verdens beste økonomi så noe kostbart kan det ikke bli. Ser de har Ulvang gensere til 449 denne uken på tilbud.

Anonymous poster hash: 96852...660
Videoannonse
Annonse
Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Synes det høres ut som en flott gave. Ull er sjelden feil å gi i gave, er min erfaring.

Skrevet

Hvis du kan noe håndarbeid så blir sikkert noe hjemmelaget satt stor pris på.

Anonymous poster hash: e1837...ec6
Skrevet

Eller en dab radio? noen andre forslag? Har ikke verdens beste økonomi så noe kostbart kan det ikke bli. Ser de har Ulvang gensere til 449 denne uken på tilbud.

Anonymous poster hash: 96852...660

Det er veldig fine gensere, men litt smal passform. Mottaker bør være slank. En genser til hver, litt gode kaffe og et fint lys eller sokker?

Anonymous poster hash: ec6cb...78c

Skrevet

Jeg kjøper eksklusiv sjokolade til de som har alt! I fjo kjøpte vi konsertbilletter.

God sjokolade, vin og slike litt dyrere, kvalitetskaget sagt, syltetøy osv kjøper vi til de som har alt. Ofte sammen med noen pene lys og servietter, en god bok osv!

Rett og slett ting de kan bruke opp og kose seg med. De fleste har penger til å kjøpe akkurat det de vil av ting og tang.

Anonymous poster hash: b4b64...a9a

Skrevet

Vi skal kjøpe nytt dørskilt til svigers denne jula. det de har et sikkert 30 år gammelt med feil navn på ;)

Anonymous poster hash: a2bca...55f
Skrevet

Vi skal kjøpe AppleTV til mine foreldre i år. Svigers er jeg ikke sikker på ennå.

Anonymous poster hash: 65dd9...7b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...