Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Mange bruker den alternative behandlingen akupunktur for å modne kroppen eller sette igang en fødsel. Ikke det at jeg skal skryte på meg å ha lest meg opp på dette emnet, men såvidt meg bekjent så innebærer akupunktur å punktere huden med nåler. For å oppnå et-eller-annet, litt alternativt. Mange sier det funker. F.eks hvis du stikker en nål i ryggen, modner du kroppen.. (?) Jeg har tatt 460 sprøyter dette svangerskapet, sånn sirkus. Ikke bare nålestikking, men likevel, jeg har jo punktert huden 460 ganger. I magen foran og på sidene. Vil det si at jeg uke 39 burde være godt moden? eller stikker jeg feil sted? Anonymous poster hash: eb7e8...f9e
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Det er visse punkter på kroppen som må trigges for å sette igang en evt modning før fødsel. Så om du ikke vet eksakt hvor disse punktene er eller vet hvordan nålene skal settes(hvor dypt bl a) så har du nok ikke modnet deg selv nei. "Tilfeldige" sprøytestikk blir noe helt annet. Du må nok gå til en akupunktør og gjøre det. Anonymous poster hash: c7bb4...19a
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Det er visse punkter på kroppen som må trigges for å sette igang en evt modning før fødsel. Så om du ikke vet eksakt hvor disse punktene er eller vet hvordan nålene skal settes(hvor dypt bl a) så har du nok ikke modnet deg selv nei. "Tilfeldige" sprøytestikk blir noe helt annet.Du må nok gå til en akupunktør og gjøre det. Anonymous poster hash: c7bb4...19a Hva underbygger påstanden din? Hvordan kan nålestikk i lillefingern gjøre at du får godt syn? Anonymous poster hash: eb7e8...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå