Gå til innhold

Samboer lar barna sitte på iPad/PC hele tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ikke er tilstede så lar han 5 åringen sitte på iPad, 2 åringen ser på PC. Selv sitter han og trykker på tlf. Med en gang jeg kommer så legger han vekk tlf, det merker jeg veldig godt. Han sitter aldri og snakker med de, men de sitter alle på hver sin skjerm. Tar jeg det opp med han så et han "enig", han sier det nok for at han ikke vil krangle.. Men jeg synes det er ille. Hva ville du sagt/gjort i denne situasjonen ? Jeg forventer ikke at han skal leke med de hele tiden, men av og til..

Anonymous poster hash: d14bb...234

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper tydeligvis ikke å snakke med han. Du får bare fjerne ipad og pc fysisk dessverre.

Skrevet

Hjelper tydeligvis ikke å snakke med han. Du får bare fjerne ipad og pc fysisk dessverre.

Jo, jeg kan gjøre det når jeg er hjemme. Men når jeg er borte går det naturligvis ikke. Jeg vil at han skal forstå at han ikke kan sitte så mye på tlf selv og at han må lære barna at man ikke sitter så mye.. Jeg synes det er trist at han ikke skjønner det og jeg må kjefte..

Anonymous poster hash: d14bb...234

Skrevet

Ta strømkabelen til PC'n (og TV?) og ta med deg iPad'en på jobb.. Så kan han finne noen andre løsninger! Test det én dag, se om han tar utfordringen! Og om han klarer det.

Anonymous poster hash: 91424...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...