Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #1 Skrevet 19. oktober 2015 Hei:) Jeg er i 5.uke av svangerskapet mitt. Helt frem til jeg var 4+0 hadde jeg ekstremt ømme pupper og kraftige mensmurringer, men nå virker det som om alt er borte? De eneste symptomene jeg har nå er kviser, at jeg fryser og at puppene er littegrann ømme. Merker jeg blir veldig bekymra.. Noen andre som har hatt det sånn og at det likevel har gått bra? Eller som er i samme båt? Anonymous poster hash: 357f4...e66
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #2 Skrevet 19. oktober 2015 Ingen? Anonymous poster hash: 357f4...e66
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #3 Skrevet 19. oktober 2015 Når du er 5 uker har man fått symptomer da? 🙈 Altfor tidlig ?? Vent noen uker og de kommer sterkere ... Du er så vidt gravid nå og nylig testet positivt .. Gratulerer og lykke til ! Og du, får du ikke sterke symptomer er du bare heldig. Man mister ikke babyen fordi man ikke har sympt. Begynner du å blø og får kraftige smerter kan du begynne å bekymre deg. Anonymous poster hash: 95e1d...32e
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #4 Skrevet 19. oktober 2015 Når du er 5 uker har man fått symptomer da? 🙈 Altfor tidlig ?? Vent noen uker og de kommer sterkere ... Du er så vidt gravid nå og nylig testet positivt .. Gratulerer og lykke til ! Og du, får du ikke sterke symptomer er du bare heldig. Man mister ikke babyen fordi man ikke har sympt. Begynner du å blø og får kraftige smerter kan du begynne å bekymre deg. Anonymous poster hash: 95e1d...32e Jeg vet ikke! Jeg har jo venninner som har kasta opp siden de testet positivt omtrent😂 Det er så vanskelig å være førstegangsgravid og ha tilgang til internett🙈 Får opp alt mulig.. Anonymous poster hash: 357f4...e66
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #5 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg hadde ikke et symptom på at jeg var gravid før rundt uke 16. Da hadde jeg fått en søt kul på magen, og pupper som hadde blitt større. Det er bare å være lykkelig over at kroppen din er i fin form 😊 Anonymous poster hash: d40b0...c14
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #6 Skrevet 19. oktober 2015 De gangene jeg fikk tidlige symptomer har jeg også mistet de før uke 7 og alle de gangene gikk det galt. De jeg ikke har hatt noen symptomer med har jeg ikke mistet. Min ene venninne hadde vonde bryster HELE svangerskapet og med henne gikk det bra. En annen venninne mistet symptomer rundt uke 7, gikk bra med henne også. Det er umulig å si hvordan dette arter seg for deg. Så lenge du ikke blør koaglert blod så er nok alt ok. Blir et langt svangerskap om du skal analysere alt. Jeg forstår tankene dine, jeg var også bekymret for mye i starten og med min første. Slapp av du og prøv å nyte hver dag. Anonymous poster hash: dc2c5...69e
Miss Chocolate Skrevet 19. oktober 2015 #7 Skrevet 19. oktober 2015 Jeg hadde ingen symptomer forrige svangerskap. Var litt kvalm i uke 9, og thats it. Ut kom en velskapt baby 😄
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #8 Skrevet 19. oktober 2015 Symptomer kan komme og gå. Hvert svangerskap kan være ulikt, så man kan ikke sammenligne seg med andre eller med tidligere svangerskap. Det er lett å bli bekymret. Men inntil det motsatte er bevist, så må man forsøke å være positiv og tenke at dette går bra Anonymous poster hash: 415ce...c4c
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #9 Skrevet 19. oktober 2015 Du er jo så vidt gravid. Ta en graviditetstest og ikke kjenn etter og let etter symptomer. Det er jo bra å ikke ha noen plager. Anonymous poster hash: 2a50b...560
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #10 Skrevet 19. oktober 2015 Du er jo så vidt gravid. Ta en graviditetstest og ikke kjenn etter og let etter symptomer. Det er jo bra å ikke ha noen plager. Anonymous poster hash: 2a50b...560 Det var jo bare et spørsmål fordi jeg er bekymra. Og jo, det er mange som føler masse i uke 5:) Anonymous poster hash: 357f4...e66
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2015 #11 Skrevet 19. oktober 2015 Symptomer kan komme og gå. Hvert svangerskap kan være ulikt, så man kan ikke sammenligne seg med andre eller med tidligere svangerskap. Det er lett å bli bekymret. Men inntil det motsatte er bevist, så må man forsøke å være positiv og tenke at dette går bra Anonymous poster hash: 415ce...c4c Tusen takk for skikkelig svar:) Regner med at det går bra, men dessverre blir jeg jo litt småstressa siden det er min første:) Anonymous poster hash: 357f4...e66
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå