Gå til innhold

Oppgitt og sliten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min herlige gutt på 18 mnd har alltid vært en engel å legge for kvelden. Han har omtrent aldri sovet hele natten men alltid sovnet Når han har blitt lagt, uten problemer. Nå de siste 3 dagene har han vært umulig å legge, å sitte på rommet til han sovner selv går ikke da han gråter til han brekker seg, eneste han vil er å sove ved siden av meg. Ikveld har jeg sittet med han siden 22.30 og føler jeg har prøvd ALT. Ikke er han sulten, ny bleie har han fått. La han i stor seng, da er han stille men sover ikke.. Hva skal jeg gjøre?? Holder på å bli gaal.

Anonymous poster hash: 83dcd...315

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er veldig aktiv når han sover også, så er litt redd for at han på en eller annen måte skal falle ut. Og ikke klarer han å sovne med oss heller da han er vant til å sove i egen seng på eget rom. Så da ender han opp med å bare ligge å tulle.

Skrevet

Kutt ned på dagblunden. Vær sikker på at han er ordentlig trøtt når det er leggetid.

Anonymous poster hash: a7c67...353

Skrevet

Idag sov han ikke på dagen. Kanskje det kan ha noe å si?

Skrevet

Min herlige gutt på 18 mnd har alltid vært en engel å legge for kvelden. Han har omtrent aldri sovet hele natten men alltid sovnet Når han har blitt lagt, uten problemer. Nå de siste 3 dagene har han vært umulig å legge, å sitte på rommet til han sovner selv går ikke da han gråter til han brekker seg, eneste han vil er å sove ved siden av meg. Ikveld har jeg sittet med han siden 22.30 og føler jeg har prøvd ALT. Ikke er han sulten, ny bleie har han fått. La han i stor seng, da er han stille men sover ikke.. Hva skal jeg gjøre?? Holder på å bli gaal.

Tenner? Kan det være to-årsjekslene er på vei? De kan være vonde. Isåfall anbefales dentinox.

Anonymous poster hash: 2a02f...ba1

Skrevet

Takk for svar :) skal teste ut imorgen kveld. Tror han har sovnet for "kvelden" nå iallefall. Men han virker ikke noe særlig irritert eller som han har vondt der heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...