Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Som ulming øverst i magen, der magesekken er, så tar det tak i ryggen i lik høyde. Rundt på mangen og flyter nedover midt på magen. Går kjapt over. Varer 4-8 sec med varig tid imellom. Total varighet; ca 1 time. Babyen sparker aktivt. Fikk det tidligere i dag også. Måtte legge meg ned. Blir kvalm. Uke 33/34, "andregangs" fødende...tvillinger i første svangerskap. Naturlig fødsel da. Bryr meg ikke om smerter men magesekken min...er som å ville spy pga fyllesyke eller matforgiftning. Syrer liksom litt i magen Før det tar i ryggen og rundt på magen igjen. Føler meg grønn. Er dette kynnere? Var hos lege på fredag. Alt fint da. Ul og full pakke. Anonymous poster hash: 2e151...d63
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Høres sånn ut Anonymous poster hash: 99517...6dc
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Høres sånn ut Anonymous poster hash: 99517...6dc Men skal de gjøre så vondt da? Skikkelig kvalme som kaster seg på idet de kommer. Anonymous poster hash: 2e151...d63
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå