Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #1 Skrevet 18. oktober 2015 Jeg har så vondt i ryggen! Det begynte i bekkenet, bak. Spredte seg til rumpa og lårene. Var så vondt at jeg ble støl i magemusklene. Nå er det hele ryggen, inn i ribbeina, og i skuldrene!😈 Og i tillegg, som om ikke det var nok, verker håndleddet mitt også😠 Blir gaal!! (Flott å ha anonymforum å sutre på)😉 Hvilken øvelser er gode for å fikse ryggen? Tenker at det må noe styrketrening til.. Anonymous poster hash: 09b3e...a9f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #2 Skrevet 18. oktober 2015 Gravid? Dette høres ut som mer enn vond rygg.. kanskje du trenger fysio, medisiner og hvile\sykemelding.. Anonymous poster hash: 7a601...ced
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #3 Skrevet 18. oktober 2015 Gravid? Dette høres ut som mer enn vond rygg.. kanskje du trenger fysio, medisiner og hvile\sykemelding.. Anonymous poster hash: 7a601...ced Nei, er ikke gravid☺ Hadde bekkenlåsning forrige sv.skap, og smerten i bekkenet som kom først minte veldig om det.. Men så kom alt det andre i tillegg. Anonymous poster hash: 09b3e...a9f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #4 Skrevet 18. oktober 2015 Kan jo være at du har låsning(er) på nytt. Det kan gi lignende smerter. Så jeg ville tatt en sjekk hos en kiropraktor eller naprapat først. Når noe ikke fungerer så har smertene/stivhet en tendens til å forplante seg. Og når man har fått løsnet på låsninger så er det riktig trening og nok/riktige tøyninger som skal til for å holde det ved like. En kiropraktor vil også kunne henvise deg videre om h*n mener du har behov for det, og vil anbefale deg å ev. ta reumatismeprøver hos lege eller lignende om h*n ser mistanke om det kan være slikt inni bildet. Akutthjelp - tøy hoftebøyeren og muskulatur i sete og lår + latissimus. Googler du så finner du øvelsene. Anonymous poster hash: f8b4e...cd3
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #5 Skrevet 18. oktober 2015 Kan jo være at du har låsning(er) på nytt. Det kan gi lignende smerter. Så jeg ville tatt en sjekk hos en kiropraktor eller naprapat først. Når noe ikke fungerer så har smertene/stivhet en tendens til å forplante seg. Og når man har fått løsnet på låsninger så er det riktig trening og nok/riktige tøyninger som skal til for å holde det ved like. En kiropraktor vil også kunne henvise deg videre om h*n mener du har behov for det, og vil anbefale deg å ev. ta reumatismeprøver hos lege eller lignende om h*n ser mistanke om det kan være slikt inni bildet. Akutthjelp - tøy hoftebøyeren og muskulatur i sete og lår + latissimus. Googler du så finner du øvelsene. Anonymous poster hash: f8b4e...cd3 Takk! Skal google disse😊 Har god bevegelse i bekkenet, så er ikke sikker på om det er låsning nå. Var stiv som en stokk sist😉 Skal forsøke å tøye, og definitivt begynne å trene opp ryggmusklene! Anonymous poster hash: 09b3e...a9f
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #6 Skrevet 18. oktober 2015 Smerter som stråler ut, kan ofte skyldes "bukning" eller prolaps. Gå til legen, få en vurdering om du trenger MR eller liknende. Ikke start med hard trening uten videre. Det viktigste er kanskje å avlaste, finne hvilken stilling som gir minst smerte. Lett bevegelse er viktigere enn trening i en akuttfase. Anonymous poster hash: dc72a...498
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2015 #7 Skrevet 18. oktober 2015 Kiropraktor! Anonymous poster hash: c4b99...bd6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå